Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!
sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!
EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)
hahahahhahaha xD
Låter mer som du är väldigt osäker på din sexualitet 
Jag t ex skulle inte alls har något problem att ha en kompis som var bög men jag skulle absolut inte vilja knulla med han för det.
Inte heller om en kompis stog nästan näck på ett foto med en annan killkompis även fast han var bög eller inte.
Fake edit: Och håller med vad de andra ovanstående också sa, och som Nickeee sa, så trollar du bara förhoppningsvis.
Quote (Fil @ 4 May 2012 19:13)
En gång låg jag med en ful tjej.
Är jag bög? Ja/Nej/LB?
LB :D:D:D:D:D
Dum fråggggaaa, så länge det är en tjej = obv hetero, även fast det är världens fulaste, så länge det inte är en kille.
This post was edited by Litttle_Brother on May 4 2012 11:14am