d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1307308309310311521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 10:25am
Quote (Yllegarnet @ 1 May 2012 18:03)
avundsjuk?




uuuuhhuuuhh...det var ju värre än min bild^^

måste tyvärr oxå säga GAY..vrf vill man va naken med en kille i ett rum..UTAN massa nakna brudar?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2012 10:32am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:25)
uuuuhhuuuhh...det var ju värre än min bild^^

måste tyvärr oxå säga GAY..vrf vill man va naken med en kille i ett rum..UTAN massa nakna brudar?


lol vem bryr sig, random grej ju. Inte för att jag är super taggad på att ta ett sånt där foto men varför ha så bögfobi?!?!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 10:49am
Quote (Litttle_Brother @ 4 May 2012 16:32)
lol vem bryr sig, random gay  ju. Inte för att jag är super taggad på att ta ett sånt där foto men varför ha så bögfobi?!?!


vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)

This post was edited by kung_kanta on May 4 2012 10:50am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 4 2012 10:54am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 16:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


måste vara jobbit att leva med dig själv?
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
May 4 2012 11:02am
Quote (kung_kanta @ May 4 2012 06:49pm)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


helt körd i huvet... farsan din måste slagit dig mycket under din barndomstid
Quote (eviilution @ May 4 2012 06:54pm)
måste vara jobbit att leva med dig själv?


this ^^

This post was edited by Skullkraker on May 4 2012 11:03am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 11:04am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 17:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


Så otroligt trångsynt, tycker väldigt synd om dig.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 4 2012 11:09am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


troll. hoppas jag då iaf.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 11:12am
nä det är det inte men låt fagsen ta över så är vi snart utrotade på jorden...
jag bor och lever i Sverige jag får tycka och tänka som jag vill (än så länge) men snart får man väl inte det heller längre..
det är inte trångsynt,men säg gärna att det är normalt att vara homosexuell...det kommer det aldrig bli..för du kan ju inte påstå att det är rätt!

men det är ok du får faktiskt tycka att jag är trångsynt och jag respekterar även det:)

E/ Sen att folk blir sura tycker jag är ännu roligare;)

This post was edited by kung_kanta on May 4 2012 11:14am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 4 2012 11:13am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 17:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


En gång låg jag med en ful tjej.

Är jag bög? Ja/Nej/LB?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2012 11:13am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)



hahahahhahaha xD

Låter mer som du är väldigt osäker på din sexualitet :P


Jag t ex skulle inte alls har något problem att ha en kompis som var bög men jag skulle absolut inte vilja knulla med han för det.
Inte heller om en kompis stog nästan näck på ett foto med en annan killkompis även fast han var bög eller inte.




Fake edit: Och håller med vad de andra ovanstående också sa, och som Nickeee sa, så trollar du bara förhoppningsvis.


Quote (Fil @ 4 May 2012 19:13)
En gång låg jag med en ful tjej.

Är jag bög? Ja/Nej/LB?


LB :D:D:D:D:D


Dum fråggggaaa, så länge det är en tjej = obv hetero, även fast det är världens fulaste, så länge det inte är en kille.

This post was edited by Litttle_Brother on May 4 2012 11:14am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1307308309310311521Next
Add Reply New Topic New Poll