d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205920602061206220635001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 1 2012 09:04am
d2jsp Notifier Suspension for Flaming 2 hours, 2 minutes ago
d2jsp Notifier Suspension for Flaming 21 hours, 3 minutes ago

Livsmål uppfyllt.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 1 2012 09:39am
Spela fotboll med polare precis, helt fantastiskt väder.
Helt plötsligt kommer det världens regn/hagelskur som höll i 5min, kanonväder igen direkt efter, 10min senare regn/hagel i 2min sedan judevarmt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 1 2012 10:09am
Quote (PlaaD @ 1 Jul 2012 17:39)
Spela fotboll med polare precis, helt fantastiskt väder.
Helt plötsligt kommer det världens regn/hagelskur som höll i 5min, kanonväder igen direkt efter, 10min senare regn/hagel i 2min sedan judevarmt.


typ samma här :P höll på att måla fasaden imorse och när man var klar kom det en skur ... bara att börja om
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 1 2012 12:38pm
En polare som bor i samma hus som ett litet Ica här stan hade fest igår. Lite för mycket ljus och ljud gjorde så att några säkringar gick. Vissa sattes på ingen, andra inte. 150 000kr mat gick åt pipan :ddd
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 12:44pm
Quote (eviilution @ 1 Jul 2012 19:38)
En polare som bor i samma hus som ett litet Ica här stan hade fest igår. Lite för mycket ljus och ljud gjorde så att några säkringar gick. Vissa sattes på igen, andra inte. 150 000kr mat gick åt pipan :ddd


Hahaha fy fan va fest :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 1 2012 02:41pm
Nr.2 är en vän till mig och hans brud är nr.2 . Helt okej inkomst till den familjen.

Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 1 2012 02:47pm
Quote (eviilution @ 1 Jul 2012 22:41)
Nr.2 är en vän till mig och hans brud är nr.2 . Helt okej inkomst till den familjen.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/529606_10151069226770320_1977818538_n.jpg


1:an 22åring och har 1milj i årsinkomst...vad gör han tro
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 1 2012 02:56pm
Quote (K1NGEN @ Jul 1 2012 10:47pm)
1:an 22åring och har 1milj i årsinkomst...vad gör han tro


försäljare most likely!

This post was edited by Yla123 on Jul 1 2012 02:57pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 1 2012 03:03pm
iso bra skräckis!!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 1 2012 03:14pm
Quote (eviilution @ 1 Jul 2012 22:41)
Nr.2 är en vän till mig och hans brud är nr.2 . Helt okej inkomst till den familjen.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/529606_10151069226770320_1977818538_n.jpg


Domkyrkan? Wtf?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205920602061206220635001Next
Closed New Topic New Poll