Alltså, fy fan vad jag börjar hata
Magnus Betnér. Tyckte han hade en del vettigt att säga förut men blir mer och mer irriterad varje gång han öppnar käften.
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/343001/video/5868717%7C/program/343001/video/5868717Ta till exempel gårdagens debatt här mot Jimmie Åkesson där han framstår ju som en riktig fjant. Inte för att jag gillar SD nämnvärt men tyckte Åkesson skötte sig utmärkt den här gången och kändes mycket rakt på sak och tålamodig
Betnér däremot förlitar sig på att hemmapublikens applåder & ryggdunk skall sälja in hans "fräcka gliringar" som något utav mening samtidigt som han ältar samma gamla PK-argument och hakar upp sig på betydelselösa smådetaljer i motargument som han inte kan bemöta.
Såg ju fan inte ens ut som att han bjudit in Åkesson för att diskutera utan för att ta varje chans att försöka göra narr av honom till publikens förnöjelse. Vem är det som han kallar oetisk egentligen?
Han ger mig mer och mer intrycket av "klassens clown" som envist bara sitter och försöker göra sig lustig över småsaker och tror att folk gillar honom. Det allra värsta är att just det stämmer och han är väldigt populär bland kidsen i min ålder.
Själv tycker jag att det är skrattretande hur han kan försöka sälja in sig som "ärlig" eller "sämhällskritisk" när han i själva verket är det värst indoktrinerade PK-vapnet av dem alla.
Bra sagt. Håller inte med sd i sak, men tycker det här var en slag-under-bältet-show och inget annat!