d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Korvens Kalender
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 1 2010 03:31pm
som tradition kör jag korvkalendern nu för tredje året i rad!
idag är det första december och jag bjuder på en redi bamsing!

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 1 2010 03:31pm
Quote (olle_korven @ 1 Dec 2010 22:31)
som tradition kör jag korvkalendern nu för tredje året i rad!
idag är det första december och jag bjuder på en redi bamsing!

http://korvkungen.blogg.se/images/2010/korv_91401857.jpg


HAHAHA, GAL1 KORV
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 1 2010 03:51pm
Lol säger jag bara!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Dec 1 2010 03:53pm
Det roligaste på bilden är fan storleken på korven :P
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 1 2010 04:17pm
På julafton utlovar jag en bild på mig själv när jag serverar en stor korv, i gatuköket där jag jobbade. (blir första gången jag visar mitt ansikte här :) )

och för att kåta upp er ytterliggare: det handlar om en hel baconinlindad falukorv i baguettebröd, med massor av mos ovanpå och två portioner västkustsallad
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 1 2010 04:18pm
ser gott ut
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Dec 1 2010 04:42pm
Körv ä gött föfan!

This post was edited by dallenthedude on Dec 1 2010 04:42pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 1 2010 04:46pm
Quote (olle_korven @ 1 Dec 2010 23:17)
På julafton utlovar jag en bild på mig själv när jag serverar en stor korv, i gatuköket där jag jobbade. (blir första gången jag visar mitt ansikte här :) )

och för att kåta upp er ytterliggare: det handlar om en hel baconinlindad falukorv i baguettebröd, med massor av mos ovanpå och två portioner västkustsallad


haha du gillar korv ritkigt mycket eller? :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 1 2010 05:13pm
Korv?

Det är ju fan kossans ena ben för helvete :huh:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 1 2010 05:14pm
Quote (Undousuru @ 2 Dec 2010 00:13)
Korv?

Det är ju fan kossans ena ben för helvete  :huh:


ser mer ut som ett grisben
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll