Quote (olle_korven @ 1 Dec 2010 23:17)
På julafton utlovar jag en bild på mig själv när jag serverar en stor korv, i gatuköket där jag jobbade. (blir första gången jag visar mitt ansikte här

)
och för att kåta upp er ytterliggare: det handlar om en hel baconinlindad falukorv i baguettebröd, med massor av mos ovanpå och två portioner västkustsallad
haha du gillar korv ritkigt mycket eller?
