d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dyslexiser > Ej Kul Att Ha Så Ni Vet
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 13 2010 11:13pm
vi som har dyslexi vi för kännar också kärlek så .
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
May 13 2010 11:18pm
ja du är välkommen till mig när du suktar kärlek sötnos :blush:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 13 2010 11:23pm
Alla vet ju att dyslexi är den enda sjukdomen/skadan som blockerar hjärnans möjlighet att känna kärlek.

ha
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 13 2010 11:27pm
Quote (Emil @ 14 May 2010 06:18)
ja du är välkommen till mig när du suktar kärlek sötnos  :blush:


vet emil ;D du kan du rusha min eusc java i lv 1 atm men :P söker rush

This post was edited by slashasen on May 13 2010 11:28pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 13 2010 11:30pm
Quote (slashasen @ 14 May 2010 07:27)
vet emil ;D du kan du rusha min  eusc  java i lv 1 atm men :P söker rush


D2 är inte kärlek.
:(
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 13 2010 11:33pm
Quote (Dreamfuel @ 14 May 2010 06:30)
D2 är inte kärlek.
:(


ja vet jag orkar knappt spela min polare blev hackad i går på eni som hade get han gratis för han förlorade sin ,s han dog
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
May 13 2010 11:42pm
Quote (slashasen @ 14 May 2010 07:33)
ja vet jag orkar knappt spela min polare blev hackad i går på eni som hade get han gratis för han förlorade sin ,s han dog


wat? dog han efter det?
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 14 2010 12:08am
Quote (Emil @ 14 May 2010 06:42)
wat? dog han efter det?


nej nån var inne o hacka han andra gången stog perfk cta eni sen lämnade kvar rästen ;s
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
May 14 2010 12:15am
Quote (slashasen @ 14 May 2010 08:08)
nej nån var inne o hacka han andra gången stog perfk cta  eni  sen lämnade kvar rästen ;s


ganska många av dina vänner som lyckas bli hackade.. kanske skulle se över era datorer lite bättre, säkert laddat ner hacks med keylogger i nånstans
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 14 2010 12:36am
Quote (Emil @ 14 May 2010 07:15)
ganska många av dina vänner som lyckas bli hackade.. kanske skulle se över era datorer lite bättre, säkert laddat ner hacks med keylogger i nånstans


hm japp miralda va kille hörde han i mic nyss bögi syn också
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll