[QUOTE=wytzer,Dec 28 2009 10:31pm][QUOTE=TwistedGFX,Dec 29 2009 12:28am][QUOTE=wytzer,Dec 28 2009 10:25pm][QUOTE=TwistedGFX,Dec 29 2009 12:23am][QUOTE=wytzer,Dec 28 2009 10:22pm][QUOTE=TwistedGFX,Dec 29 2009 12:21am][QUOTE=wytzer,Dec 28 2009 10:19pm][QUOTE=TwistedGFX,Dec 29 2009 12:17am][QUOTE=wytzer,Dec 28 2009 10:16pm]hej tack för att du snor kund ja hoppas du har en fin kväll med dina fg som du kommer tjäna eftersom min crappiga skulle inte överleva en fajt emot din men jaja hoppas du är stolt över att du tog fgen .... trodde du hade tillräckligt fö att ta dom ifrån mig men ja tack ![/QUOTE]
ring upp mig ska säga en sak till dig
[/QUOTE]
ehm låt mig tänka ...................................................NEJ[/QUOTE]
omfg nej koka ris mannen menar du allvar jag gjorde mina sigs före dig, jag snackade med killen i ett fucking pm din
vill du se pmet?
här
[QUOTE=kcroolz,Dec 28 2009 10:11pm][QUOTE=TwistedGFX,Dec 28 2009 04:09pm]Hello kcroolz my name is Allen and i have made you a signature.
I hope you will like it and pay some cheeze for it

__________________________________________________________________________________________________________________________
Without Animation :

With Animation :

Didnt know if you like with or without so i made both !

Enjoy, if you like it throw me back a pm and we discuss a price.
Regards![/QUOTE]
Hmm, i actually like these.
I might be interested.
I would also like to see other attempts :)[/QUOTE]
mmmmmmmmm koka nu då?[/QUOTE]
men fuckin konstigt då din kuksugande kräkhora ![/QUOTE]
vafan är det konstiga din kuksugare?
jag gjorde sig före dig och han gilla min, han sa att din var inte det han leta efter din kaka.
hade jag inte postat hade han endå inte köpt din...
tänk efter lite med din.... ja va du än nu tänker med.[/QUOTE]
tack att du säger att jag göär dåliga sigs men ja det vet jag redan förresten kuksugare så var jag före dig i topicen så du kan ju ta din stora feta röv och sätta det i någon annans luffares kuk så dom kan få molesta dig som händer ungefär varje dag så du borde vara van nu vid detta lagret !!!!!!!!!! så synd ![/QUOTE]
asså jag ska quota det du just skrev och ha det i min signature så alla kan se hur skämmig du är.
btw hade jag inte gjort signature till han hade han endå inte gillat din för han sa
'' i appriciate your offer wytzer but its not what im looking for ''
så du kan koka hur mkt du vill jag bajsar snett.[/QUOTE]
trevligt men undra verkligen vem som kokar mest den som bara vill ha några få fgn fast han vet att det inte kommer gå eller han som sjunker så lågt och sätter in ett pm i sina notes lol óch om du försöker få mig att koka för att han inte hade valöt min endå så funkar inte det för du kommer endå sjunka lägst när du sätter in pmet i dina notes så bad luck[/QUOTE]
asså jag menar... komigen menar han allvar?
This post was edited by TwistedGFX on Dec 28 2009 04:39pm