[QUOTE=BiseNN,8 Jul 2011 00:34][QUOTE=M0vies,Jul 8 2011 12:27am][QUOTE=BiseNN,8 Jul 2011 00:26][QUOTE=M0vies,Jul 8 2011 12:25am][QUOTE=BiseNN,8 Jul 2011 00:22][QUOTE=M0vies,Jul 8 2011 12:18am][QUOTE=BiseNN,8 Jul 2011 00:18][QUOTE=M0vies,Jul 8 2011 12:17am][QUOTE=BiseNN,8 Jul 2011 00:16][QUOTE=M0vies,Jul 8 2011 12:15am]Det fandme et dårligt offer ^^
men altså.. fuck det, lidt retfærdighed må der jo være til
Vil du stadigvæk have dem?[/QUOTE]
Hvis du kan fortælle mig de er perm, ja.
OG, hvis du er villig til at re-joine et par gange in-game?[/QUOTE]
Jeps
og det kan jeg sagtens, men de ligger på 3 forskellige chars. Skal jeg så joine med en char og rejoin en gang med den, give dig de scs og brb til en anden char og rejoin igen og give dig dem osv. ? eller kan jeg nøjes med at rejoin med en af charsne? ^^ ellers får jeg sgu rd[/QUOTE]
smid dem alle på en, i mit game og så gør det :-).
bisen/123[/QUOTE]
har sgu ik lige nogen at mule med? ehm så skal jeg have fat i en medi først. Så det ligemeget alt for lang tid for sådan en dårlig trade, Jeg finder bare en anden der vil købe til normal pris så[/QUOTE]
Hvaøhm?
Sker der?[/QUOTE]
Ligemeget, fortrød. Gider ikke kun have 247fg for scs jeg har givet over 1000fg for[/QUOTE]
I hope someone understand Danish.[/QUOTE]

/e: lol i don't even speak danish but understand most of the stuff written there lawl
This post was edited by Pharao on Jul 7 2011 05:37pm