Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:03pm)
nej jeg hader ikke muslimer og er ikke racist er patriot!
Der er ikke langt fra patriotisme til fascisme, bare se på Amerika.
Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:10pm)
det danske flag er efterhånden set som nazi symbol i mangle lande.. og vi har sgu da ikke gjort andet end og hjælpe!
I hvilke lande bliver det set som et symbol på nazisme og hvad har vi gjort for at hjælpe i disse lande, og med hvad? Nogle eksempler ville være fint.
Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:10pm)
pga EN dansker har tegnet en tegning og EN avis har trykket den... og NEJ ikke for og provokere men for og vise at vi har ytringsfrihed
Nu har vi jo heller ikke ligefrem været særlig åben og imødekommende overfor deres opfattelse af situationen.
Jeg synes det er utroligt hvordan du kan lave en snak om hvem man vil stemme på om til en prædiken om at vi skal fremmedgøre andre religioner med tryk på Mellemøsten.
Hvis du ikke er racist så skal du måske skrue ned for dit budskab for du fremstår som en, både her og alle andre steder på forummet hvor du har snakket om blandt andet perkere, fucking tyrkere og invandrere, bare lige ud af min friske erindring.
Jeg ville stemme blankt ligesom Grandebedte. Ikke fordi jeg hader politik eller ikke følger med. Men jeg føler ikke der er nogle partier der står inde for eller praktiserer et menneskesyn jeg kan støtte op om.