d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Blev Man Lige Overfaldet
12313Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 27 2013 04:29pm
Vi sad på en bænk i sjællandsgade, mig og min veninde så kommer der 2 drenge forbi os og sætter sig på en bænk 10-15 Meter fra os.

Så sidder vi og snakker i ca, 10 - 15 MIN, pludselig kommer de 2 drenge over til os og står bare ved siden af os i omkring 1 minut bare og glor på os, Hvorefter jeg spørger hvad de vil?
Så spørger de om de må få en smøg, så spørger jeg om begge to vil have en og de siger nej, Spørger om de skal bruge en lighter og de siger nej.
Efter omkring 2 minutter hvor de bare står og glor på os, vender den ene sig om hvorefter han trækker en kniv og stikker den direkte mod mit bryst så jeg kan mærke enden af kniven i mit bryst, hvorefter de spørger efter vores IPhones og selvfølgelig giver vi dem, vores IPhones.
Lige efter de har fået vores IPhones siger de vi skal gå stille den modsatte vej og ikke ringe efter politiet
Efter 3 minutter kommer panserne efter en dame ringer, og de har måske fundet gerningsmændene allerede.....

Alligevel lidt ubehagelig oplevelse :o
Member
Gold: 4,234.00
Feb 27 2013 05:34pm
Ret dumt, når man tænker på hvor meget beskyttelse man kan få til ens smartphone.

Lige så snart den tændes kan man få deres position. Hvis der kommer nyt sim-kort i, kan man få deres information. Lige så snart den tændes kan man tage billeder af dem.
Member
Warn: 50%
Feb 27 2013 05:38pm
HAHAHAHA sådan er det og være en scammer :(

lær det, virkelig! du har nosser nok til at stjæle fra folk bag din com når du self bliver ''bestjålet'' piver du? HAHAHAHAHAHAHA lær det fag

fitness.dk <- få nogle muskler :/
Member
Feb 27 2013 05:39pm
Quote (valbyboy @ 28 Feb 2013 00:38)

lær det, virkelig! du har nosser nok til at stjæle fra folk bag din com når du self bliver ''bestjålet'' piver du? HAHAHAHAHAHAHA lær det fag

træner dagligt, Random kid og du kender obviously ikke historien bag mit locked tag kan jeg se.
Member
Feb 27 2013 05:39pm

træner dagligt, Random kid og du kender obviously ikke historien bag mit locked tag kan jeg se.
Member
Feb 27 2013 05:42pm

Og en anden ting, Prøv du at få stukket en kniv mod dit bryst på over 8 CM hvor han presser hårdere og hårdere ind mod din hud, tror sgu også du havde afleveret telefonen

Quote (Lot2 @ 28 Feb 2013 00:34)
Ret dumt, når man tænker på hvor meget beskyttelse man kan få til ens smartphone.

Lige så snart den tændes kan man få deres position. Hvis der kommer nyt sim-kort i, kan man få deres information. Lige så snart den tændes kan man tage billeder af dem.

Og ja pisse dumt Politiet fandt DNA fra dem de havde spyttet begge to ovre ved den anden bænk de sad på.
Member
Feb 27 2013 05:43pm
Quote (PoD_Clan @ Feb 28 2013 12:39am)

''locked SCAMMER''

der er ikk så meget man bør vide andet end du er blevet locked som scammer?

og hvis du træner, er det så bare fordi du kk har nosser nok til at gøre modstand?

for jeg havde da gjordt et eller andet fuck da om der var sket noget i det mindste havde du kæmpet for dig selv..

hva gør du så i byen hvis der er nogle der vil slås og de lige pludselig hiver en kniv frem? stikker af? nej man smasker dem sku da en på siden af hovedet så de tænker sig om en anden gang..
Member
Feb 27 2013 05:43pm
Quote (PoD_Clan @ 28 Feb 2013 00:42)
Og en anden ting, Prøv du at få stukket en kniv mod dit bryst på over 8 CM hvor han presser hårdere og hårdere ind mod din hud, tror sgu også du havde afleveret telefonen

Og ja pisse dumt Politiet fandt DNA fra dem de havde spyttet begge to ovre ved den anden bænk de sad på.

Og de har fundet kniven, de har DNA på min trøje så ja tvivler på de ikke bliver fanget hvis ikke allerede de er blevet fanget :o
Member
Feb 27 2013 05:44pm
Quote (valbyboy @ 28 Feb 2013 00:43)
''locked SCAMMER''

der er ikk så meget man bør vide andet end du er blevet locked som scammer?

og hvis du træner, er det så bare fordi du kk har nosser nok til at gøre modstand?

for jeg havde da gjordt et eller andet fuck da om der var sket noget i det mindste havde du kæmpet for dig selv..

hva gør du så i byen hvis der er nogle der vil slås og de lige pludselig hiver en kniv frem? stikker af? nej man smasker dem sku da en på siden af hovedet så de tænker sig om en anden gang..

Så du ville smaske ham en på siden af hoved når du får stukket en kniv mod dit hjerte, Ye OFC. Watchout we got a badass here.

Og jeg er locked for at betale et loan tilbage for sent.
Member
Feb 27 2013 05:47pm
Quote (PoD_Clan @ Feb 28 2013 12:44am)
Så du ville smaske ham en på siden af hoved når du får stukket en kniv mod dit hjerte, Ye OFC. Watchout we got a badass here.

Og jeg er locked for at betale et loan tilbage for sent.

nej siger ikk jeg havde gjordt det da han stak kniven i maven på mig? var det da det eneste tidspunkt dine hænder var fri?

1. hvis de stod og gloede dumt på mig havde jeg nok spurgt hva fuck deres problem var, bedt dem skride og taget den derfra
2. hvis de bare havde truet mig ''randdom'' havde jeg gjort som de sagde til de ikk havde en kniv i brystet på mig mere OG SÅ havde jeg smasket dem BAGEFTER .. ikk så svært
3. du locked fordi du ikk kan følge reglerne newb.
Go Back To Dansk Topic List
12313Next
Closed New Topic New Poll