Quote (LazyDazy @ Jun 25 2012 05:03pm)
Du har det sgu også med, at være en smule latterlig.
Men er enig, mange herinde er latterlige, og opføre sig som supide små børn.
Hvad er den danske del af forummet dog blevet til... /sadface
Ja men jeg kalder sgu ikke folk for multi's..
Du kunne se UTB eller hvad han hed han nåede lige at komme til så blev han kaldt for multi det samme sker med alle der poster herinde som er nye.
Nogen vil faktisk bare prøve at komme ind i den danske del af forummet til at starte med så de sikkert kan lære hvordan tingene hænger sammen.
Jeg tilbød min hjælp og så begynder folk kraftedeme også at sige "Lad vær med at få hjælp fra PoD_Clan"?