d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvor Er Nogen Af Jer Latterlige
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:01am
Stop dog med at kalde nye brugere multi's..

Det ender med at i bliver så meget ved at de til sidst stopper på jsp næsten lige efter de er ankommet pga de tror de har gjort noget forkert man.
det godt nok latterligt at gøre hvis i har så meget imod dem som kommer til så report dem
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 25 2012 10:03am
Du har det sgu også med, at være en smule latterlig.
Men er enig, mange herinde er latterlige, og opføre sig som supide små børn.
Hvad er den danske del af forummet dog blevet til... /sadface
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:05am
Quote (LazyDazy @ Jun 25 2012 05:03pm)
Du har det sgu også med, at være en smule latterlig.
Men er enig, mange herinde er latterlige, og opføre sig som supide små børn.
Hvad er den danske del af forummet dog blevet til... /sadface


Ja men jeg kalder sgu ikke folk for multi's..
Du kunne se UTB eller hvad han hed han nåede lige at komme til så blev han kaldt for multi det samme sker med alle der poster herinde som er nye.

Nogen vil faktisk bare prøve at komme ind i den danske del af forummet til at starte med så de sikkert kan lære hvordan tingene hænger sammen.
Jeg tilbød min hjælp og så begynder folk kraftedeme også at sige "Lad vær med at få hjælp fra PoD_Clan"?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:11am
Quote (PoD_Clan @ 25 Jun 2012 18:05)
Ja men jeg kalder sgu ikke folk for multi's..
Du kunne se UTB eller hvad han hed han nåede lige at komme til så blev han kaldt for multi det samme sker med alle der poster herinde som er nye.

Nogen vil faktisk bare prøve at komme ind i den danske del af forummet til at starte med så de sikkert kan lære hvordan tingene hænger sammen.
Jeg tilbød min hjælp og så begynder folk kraftedeme også at sige "Lad vær med at få hjælp fra PoD_Clan"?


Det bliver jo dømt ud fra hans adfærd. Med hans opførsel igår, er han stemplet som multi...
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll