Quote (TheAngel @ 30 May 2012 03:01)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........
Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!
Quote (franek @ 30 May 2012 08:57)
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Vouch

Grats PoD_Clan! Spiller ikke selv så kan ikke relatere, men det virker da til, at du laver fint fremskridt.