d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > ...
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 05:05am
Man mister helt lysten til at skrive på den danske del af forummet.


hvordan er det lige folk snakker til hindanden? til grin man..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 25 2012 06:58am
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 25 2012 07:12am
Quote (PoD_Clan @ May 25 2012 12:05pm)
Man mister helt lysten til at skrive på den danske del af forummet.


hvordan er det lige folk snakker til hindanden? til grin man..


Kaldes trolling :baby:
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,298.16
May 25 2012 07:13am
Quote (PoD_Clan @ May 25 2012 12:05pm)
Man mister helt lysten til at skrive på den danske del af forummet.


hvordan er det lige folk snakker til hindanden? til grin man..


Kan da også huske noget med at du selv var ret god til grimme ord? ^^
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 25 2012 07:23am
Quote (xuro @ May 25 2012 03:12pm)
Kaldes trolling  :baby:


Det kaldes talentløs trolling.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 25 2012 07:24am
Quote (Molle_fkk @ May 25 2012 02:23pm)
Det kaldes talentløs trolling.


Pretty succesfull.

Du bliver så sur det gør helt ondt. hahahahahahaha

Get better.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 25 2012 07:26am
Quote (xuro @ May 25 2012 03:24pm)
Pretty succesfull.

Du bliver så sur det gør helt ondt. hahahahahahaha

Get better.


Mhmm, jeg er syder af raseri.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 25 2012 07:28am
Quote (Molle_fkk @ May 25 2012 02:26pm)
Mhmm, jeg er syder af raseri.


Kan godt mærke det på dig.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 25 2012 07:34am
Quote (xuro @ May 25 2012 03:28pm)
Kan godt mærke det på dig.


Forståeligt, jeg rager jo i næsten alle posts.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 07:52am
Quote (berens @ May 25 2012 02:13pm)
Kan da også huske noget med at du selv var ret god til grimme ord? ^^


Det var en anden tid, hvor desuden halvdelen af den danske chat opførte sig dumt..
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll