d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat > Part 3
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 12:02pm
:Hello:

Da vores anden Dansk Officiel Chat blev lukket pga snak om FG og at tale hinanden fra det - er denne chat åbnet igen
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57943726&f=47



Chatten er åben igen.
Der vil blive slået hårdt ned hvis folk overtræder reglerne, så her er de hvis nogen skulle være i tvivl: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=9
Læs også denne sticky: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44645691&f=47
Ellers, have fun

DETTE ER IKKE STEDET HVOR MAN SPØRGER OM RUSHS, XFER ELLER ANDRE EVENTS. DISSE SKAL FOREGÅ VIA "MY EVENTS"
- zwix
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Dec 5 2011 12:03pm
smukt
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Dec 5 2011 12:04pm
Synes hele tiden de bliver lukket og i åbner nye :P
Hvem var skyld i det den her gang?

This post was edited by Buhl on Dec 5 2011 12:05pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 5 2011 12:04pm
Herligt! Lad os snakke om hvordan det snart er jul, og man glæder sig mere og mere til det bliver sommer.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 12:04pm
Quote (Buhl @ Dec 5 2011 07:04pm)
Synes hele tiden de bliver lukket og i åbner nye :P


fordi folk ikke overholder reglerne... når folk skal snakke om sådan nogen ting, bør de gøre det et andet sted end på et topic :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 5 2011 12:05pm
Har du fået lov til åbne den ellers lukker de den igen.
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Dec 5 2011 12:06pm
Quote (eLmasten @ 5 Dec 2011 19:04)
fordi folk ikke overholder reglerne... når folk skal snakke om sådan nogen ting, bør de gøre det et andet sted end på et topic :)


Ja okay måske lidt af et dumt spørgsmål men hvad fanden haha :D

Quote (Grandebedte @ 5 Dec 2011 19:04)
Herligt! Lad os snakke om hvordan det snart er jul, og man glæder sig mere og mere til det bliver sommer.


Jeg er faktisk lidt ligeglad med julen jeg venter bare på Nytårsaften :) haha
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 5 2011 12:07pm
Quote (Vinum @ 5 Dec 2011 19:05)
Har du fået lov til åbne den ellers lukker de den igen.


Quote (Aurae @ 5 Dec 2011 19:05)
Ingen ny tråd foreløbig.


Uh oh. :unsure:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 12:09pm
Quote (Grandebedte @ Dec 5 2011 07:07pm)
Uh oh. :unsure:


folk skal vel snakke et eller andet sted ? :D
så lad den være Uofficiel
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 5 2011 12:11pm
Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 07:09pm)
folk skal vel snakke et eller andet sted ? :D
så lad den være Uofficiel


Please lav en der hedder det :P
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll