Quote (eLmasten @ 5 Dec 2011 19:04)
fordi folk ikke overholder reglerne... når folk skal snakke om sådan nogen ting, bør de gøre det et andet sted end på et topic

Ja okay måske lidt af et dumt spørgsmål men hvad fanden haha

Quote (Grandebedte @ 5 Dec 2011 19:04)
Herligt! Lad os snakke om hvordan det snart er jul, og man glæder sig mere og mere til det bliver sommer.
Jeg er faktisk lidt ligeglad med julen jeg venter bare på Nytårsaften

haha