d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
1231597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:09am
Hey!

Da vores anden Dansk Officiel Chat blev lukket pga for mange posts:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=49935512&f=47


Chatten er åben igen. Men jeg unstreger INGEN SPAM/FLAME.
Der vil blive slået hårdt ned hvis folk overtræder reglerne, så her er de hvis nogen skulle være i tvivl: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=9
Læs også denne sticky: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44645691&f=47

Ellers, have fun :)

DETTE ER IKKE STEDET HVOR MAN SPØRGER OM RUSHS, XFER ELLER ANDRE EVENTS. DISSE SKAL FOREGÅ VIA "MY EVENTS"
Member
Posts: 37,629
Joined: Dec 21 2008
Gold: 25,832.19
Oct 9 2011 08:10am
Trist
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 9 2011 08:10am
Spaam!

This post was edited by Vinum on Oct 9 2011 08:11am
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 9 2011 08:12am
zwix åbnede den lovely :) <3

<3 side 1

This post was edited by peanutboobs on Oct 9 2011 08:13am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:12am
Vidste ikke der var et max på 50.000.
Men det er sku fedt :)
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Oct 9 2011 08:13am
Ty fordi du åbnede en ny :D ZWIX DU MIN GUD!!!!! :D
Member
Posts: 37,629
Joined: Dec 21 2008
Gold: 25,832.19
Oct 9 2011 08:13am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 02:12pm)
Vidste ikke der var et max på 50.000.
Men det er sku fedt :)


Hvorfor er det fedt? o,o
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:13am
Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 16:13)
Ty fordi du åbnede en ny :D ZWIX DU MIN GUD!!!!! :D


Det krævede nu ikke mere end 10 forum gold.

Quote (Headshot @ 9 Oct 2011 16:13)
Hvorfor er det fedt? o,o


Fik bare lært noget nyt.
50k replies = automatisk lukning.
Jr Admin
Posts: 18,937
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:15am
Page one! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:15am
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 16:15)
Page one! :D


Skulle du ikke have købt rainbow orb ?
Go Back To Dansk Topic List
1231597Next
Closed New Topic New Poll