d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 05:28am
Heey Allesammen.

Så er det igen blevet tid til at Diablo 2 Ladder reset. http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27800569996&sid=3000
- Og som altid vil nogle af os Danskere gerne være med fremme som de første. - Derfor skal vi sølvfølgelig også have samlet et super team på forhånd - så vi er flyvende fra start.

I forbindelse med ovenstående nyheder og kun med en uges varsel, vil jeg hurtigst muligt gerne have samlet et seriøst dansk team - som er friske på at spille langt ud natten, og også gerne de forløbende dage samt nætter efter resettet. Hvis du er interesseret i at være med blandt de første spillere, og være en del af dette projekt, så skriv gerne noget om dig selv, og hvorfor vi netop skal vælge dig. Dog er kravende, at du har en vis viden om spillet, at du kan være med i et længere tidsrum end bare et par timer, og vi kan kommunikere end veje end Diablo 2 - foretrækker Skype.

Indtil videre er Character Listen


Cold Sorceress
Fire Sorceress - Chestk

Bo - Babarian
2x Hammer - Paladin 1st
Lopobasse
Java - Amazon
Oak - Druid
Summoner - Necromancer


OBS. Da der ikke er fastlagt et tidspunkt på dagen for resettet endnu - er planerne at folk skal være til at komme i kontankt med i løbet af dagen.
- Nyheder om resettet vil blive postet i dette topic.


This post was edited by Chestk on Mar 22 2011 05:37am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 22 2011 05:50am
Held og lykke med at samle et hold.
Jeg fik lavet er reset team herinde sidste år.
Det gik pænt skidt!
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 05:56am
Quote (ZwiX @ 22 Mar 2011 13:50)
Held og lykke med at samle et hold.
Jeg fik lavet er reset team herinde sidste år.
Det gik pænt skidt!


Hvad skal det betyde? :) - Hvis vi ikke får nok spillere laver vi bare et åbent game. - eller hvordan vi aftaler det :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 22 2011 06:16am
Nogle kom ikke til tiden. 2 aflyste timen inden. Til sidst var vi kun 4 der spillede.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 22 2011 06:18am
Kan godt huske der var problemer med de sidste hold, som startede op.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 06:19am
Quote (ZwiX @ 22 Mar 2011 14:16)
Nogle kom ikke til tiden. 2 aflyste timen inden. Til sidst var vi kun 4 der spillede.


Altså jeg havde kun godt oplevelser sidste gang - selvfølgelig er der altid nogle som gør den slags. :) Derfor søger jeg nok efter 10 spillere.

Ps. Du skulle have skrevet sidste år, jeg havde 6 spillere :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 22 2011 06:26am
Kan du ikke reservere cold sorc til mig?

Jeg har 4 andre aktive d2 spillere i min guild som sikkert gerne vil join.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 06:42am
Quote (ZwiX @ 22 Mar 2011 14:26)
Kan du ikke reservere cold sorc til mig?

Jeg har 4 andre aktive d2 spillere i min guild som sikkert gerne vil join.


Reservere og reservere. - Jeg vil da holde lidt på den - men da der jo kun er en 1 uge - så bliver det begrænset. - Vil i gerne vide besked i god tid.

Men det lyder fornuftigt


Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2011 07:10am
cold sorc her
Member
Posts: 83,128
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Mar 22 2011 07:12am
Summon Nec eller Cold sorc her :P
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll