Er lige begyndt på spillet, eller næsten, er lvl 12 snart 13..
og jeg er mega flov over at indrømme dette, til at starte med syntes jeg det suttede og at HoN (heroes of newerth) var meget bedre, men nogle venner fik mig logget til at prøve det og nu syntes jeg egenligt LoL er meget bedre, man kan skifte mening hurtigt..
Til dme som ikk ved hvad LoL er, så er det gratis, kan downloades på deres hjemmeside, det er et PvP Arena spil agtigt noget, hvor det kun går ud på at smadre modstanderne og vinde, meget taktisk og sjovt spil

account: Mr LazyDazy
Bare add mig hvis i vil spille, er på lige pt og spiller lidt Normal games.