d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 13 2010 01:16pm
Er lige begyndt på spillet, eller næsten, er lvl 12 snart 13..

og jeg er mega flov over at indrømme dette, til at starte med syntes jeg det suttede og at HoN (heroes of newerth) var meget bedre, men nogle venner fik mig logget til at prøve det og nu syntes jeg egenligt LoL er meget bedre, man kan skifte mening hurtigt..

Til dme som ikk ved hvad LoL er, så er det gratis, kan downloades på deres hjemmeside, det er et PvP Arena spil agtigt noget, hvor det kun går ud på at smadre modstanderne og vinde, meget taktisk og sjovt spil :)

account: Mr LazyDazy

Bare add mig hvis i vil spille, er på lige pt og spiller lidt Normal games.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 13 2010 01:40pm
Jeg spiller det med fornøjelse, er level 23.
IGN: Whyred
Member
Posts: 83,104
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Nov 13 2010 04:18pm
Jeg spiller det også nogle gange på min iPhone, ret sjovt hvis man venter på et fly eller noget :P
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 13 2010 04:35pm
er ved at hente det nu.
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 13 2010 06:56pm
Gamede det lidt, kommer nok snart tilbage til det, når jeg lige får det installeret.
Er helt sikkert klar på 3v3 med Jsp-people :thumbsup:
Member
Posts: 24,431
Joined: Jan 27 2010
Gold: 4.50
Nov 13 2010 07:41pm
skod spil ka ik få det til og virke :angry:
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 13 2010 07:53pm
er det kun pvp ?
Member
Posts: 9,074
Joined: Jun 15 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 13 2010 08:33pm
Quote (ZwiX @ Nov 14 2010 03:53am)
er det kun pvp ?


ja det er det jeg spiller det lige nu faktisk :P

er lvl 30 spiller ranked games men hvis nogen er friske kan vi også spille normal game :P

This post was edited by donniboyskunky on Nov 13 2010 08:33pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 14 2010 05:26am
Quote (GtG_Home @ 14 Nov 2010 02:41)
skod spil ka ik få det til og virke  :angry:


Hvor er det du ikke kan komme videre?

Quote (ZwiX @ 14 Nov 2010 02:53)
er det kun pvp ?


Det er kun PvP, dog mest form af TvT.

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 14 2010 05:33am
Quote (GtG_Home @ 14 Nov 2010 02:41)
skod spil ka ik få det til og virke  :angry:


hvor er det du er stuck?

Hvad siger i til at få en 3v3 op i dag :)

bare add jeres navn til listen jer som kan og vil i dag på et tidspunkt:

mmn91

This post was edited by mmn91 on Nov 14 2010 05:35am
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll