Dette er tråden, hvor man kan få sig en go' griner!
De eneste regler der skal overholdes er:
Post hvad som helst bare det sjovt. Dog uden at støde, provokere, have pornografisk materiale osv.
Ingen spam/flame osv, vi er her for at have det sjovt!
Ret simple regler, burde kunne overholdes...
flækker værd gang, den starter ved 40sek, kræftædme go' plat humor..
http://www.youtube.com/watch?v=JlFfdRk1xpEfleste kender nok den her, og kan replikkerne!
Post hvad i finder sjovt!