d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Kig Lige Her ^^
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,312
Joined: Feb 26 2009
Gold: 116.90
Dec 6 2009 12:51am














Hvad siger i til den frækkert? ^^
Member
Posts: 10,641
Joined: Oct 11 2006
Gold: 60.00
Dec 6 2009 03:38am
Det er vidst forket forum.

Men synes det er et eller andet galt med lyset, nederst og til højre. Og så er jeg nok ikke så ekstrem nationalist at jeg kan lide teksten.

Men ellers er det rigtig godt lavet. :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Dec 6 2009 06:18am
Det ser godt ud (:

Dog passer teksten ikk' rigtig til selve billedet.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 6 2009 06:25am
jeg kan ikk rigtigt lide det, men der er jo bare min mening :D

^_^
Member
Posts: 1,501
Joined: Aug 14 2009
Gold: 0.00
Dec 6 2009 09:40am
1. Drop så mange ''!!'' i dinne afstemning svar O.o.
2. Kan ikke lide det
Member
Posts: 187
Joined: Nov 23 2009
Gold: 0.00
Dec 6 2009 09:59am
synes det er rimelig cool :P
Member
Posts: 8,312
Joined: Feb 26 2009
Gold: 116.90
Dec 6 2009 03:59pm
Quote (killertomato @ 6 Dec 2009 16:59)
synes det er rimelig cool :P


Well det er sådan set det gamle danske våbenskjold.. :)
Member
Posts: 14,286
Joined: Oct 15 2008
Gold: 1.00
Dec 6 2009 05:45pm
danish <3
Member
Posts: 3,200
Joined: Nov 8 2005
Gold: 122,626.00
Dec 7 2009 01:40pm
synes teksten fader ind i billedet, men hvad betyder billedet egentlig? bare Dansk national et eller andet?
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Dec 7 2009 01:42pm
Udemærket (: slet ikke dårligt. har du lavet det selv?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll