d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Min Kat
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 07:25am
Den skulle aflives pga. at den er syg. Det er noget med at den fordøjer for meget.
Så vi sendte den op til lægen og nu har jeg lige fået at vide at den har fået 14 dage mere!!!!

MIN KAT FTW!!!!!!
Banned
Posts: 10,608
Joined: Jan 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2008 07:28am
jeg kan ikke lide katte happy.gif

men tillykke!
- da jeg var mindre havde jeg en hamster, den skulle også dø sad.gif
men så gemte jeg den, så den levede lidt længere tid indtil min mor fandt den under min seng, i en lille kasse.
haha
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 07:31am
Quote (wezc @ Thu, 18 Sep 2008, 15:28)
jeg kan ikke lide katte happy.gif

men tillykke!
- da jeg var mindre havde jeg en hamster, den skulle også dø sad.gif
men så gemte jeg den, så den levede lidt længere tid indtil min mor fandt den under min seng, i en lille kasse.
haha


biggrin.gif

Har også en hund. Men skal ikk dø endnu.
Banned
Posts: 10,608
Joined: Jan 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2008 07:32am
Quote (MrJones1 @ Thu, Sep 18 2008, 01:31pm)
biggrin.gif

Har også en hund. Men skal ikk dø endnu.


elsker hunde! heart2.gif

icon_pointr.gif skyder katte med min softgun, de skider hele tiden i min have.. mad.gif rofl jk biggrin.gif
- vidste du hvis en kat går ind i din have og skider, må man godt putte den ned i en æske og kører den langt væk og sætte den af.
det har jeg tjekket, det cool biggrin.gif
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 07:44am
Quote (wezc @ Thu, 18 Sep 2008, 15:32)
elsker hunde! heart2.gif

icon_pointr.gif skyder katte med min softgun, de skider hele tiden i min have.. mad.gif rofl jk biggrin.gif
- vidste du hvis en kat går ind i din have og skider, må man godt putte den ned i en æske og kører den langt væk og sætte den af.
det har jeg tjekket, det cool biggrin.gif


Ja, det ved jeg biggrin.gif. Men hvis du nakker min kat, er dig som bliver puttet ned i en æske og kørt langt langt væk og bliver sat af hvor ingen vil finde dig!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

This post was edited by MrJones1 on Sep 18 2008 07:44am
Banned
Posts: 10,608
Joined: Jan 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2008 07:57am
Quote (MrJones1 @ Thu, Sep 18 2008, 01:44pm)
Ja, det ved jeg biggrin.gif. Men hvis du nakker min kat, er dig som bliver puttet ned i en æske og kørt langt langt væk og bliver sat af hvor ingen vil finde dig!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


hahaha..
katte er dumme imo, hunde > katte
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 07:58am
Quote (wezc @ Thu, 18 Sep 2008, 15:57)
hahaha..
katte er dumme imo, hunde > katte


Vouch. Men katte kan være søde.
Banned
Posts: 10,608
Joined: Jan 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2008 08:02am
Quote (MrJones1 @ Thu, Sep 18 2008, 01:58pm)
Vouch. Men katte kan være søde.


fanme nej, der var engang en kat som rev mig.
' hader dem, og de skider i min have ' engang var der også en inde i mit hus!
en fremmed en ' spærede den inde på min søs værelse biggrin.gif
og så da den skulle løbe ud kastede jeg varmt vand på den, har ikke set den siden.
dumme kat man

HUNDE DERIMOD wub.gif
de dejlige! katte hører til udenfor ikke i familer, hunde hører til i en familie heart.gif
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 08:30am
Quote (wezc @ Thu, 18 Sep 2008, 16:02)
fanme nej, der var engang en kat som rev mig.
' hader dem, og de skider i min have ' engang var der også en inde i mit hus!
en fremmed en ' spærede den inde på min søs værelse biggrin.gif
og så da den skulle løbe ud kastede jeg varmt vand på den, har ikke set den siden.
dumme kat man

HUNDE DERIMOD wub.gif
de dejlige! katte hører til udenfor ikke i familer, hunde hører til i en familie heart.gif


PSYCHOPAT!!!!!!!! KATTE ER SØDE OG DET ER HUNDE OGSÅ! MAN SKAL BARE VÆRE SØDE IMOD DEM!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Sep 18 2008 12:35pm
Jeg har 2 Killinger(min kæreste valg at vi fik dem dry.gif)
Og er ved at spare sammen til en Jackson Leguan, hahahahaha.. De er bare så Cruel at se på..
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll