☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Noen Av Dere Som Spiller West? :d
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 391
Replies: 13
Track Topic
Kenneth
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold
:
6,055.00
#1
Aug 23 2004 01:09pm
Eller er jeg alene? =/
RaGuZ
Member
Posts: 405
Joined: May 27 2004
Gold
:
0.95
Warn: 10%
#2
Aug 23 2004 02:17pm
nej sq, vil spille sammen med mine venner, har overvejet det, kan da være man prøver derover engang
Lord Delete
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold
:
6,069.82
#3
Aug 23 2004 02:28pm
jag och oscar ska börja spela west, så om du har lite gratis mf gear så tacker vi inte nej
Oscar.
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold
:
148.30
Trader:
Trusted
#4
Aug 24 2004 05:01am
Nepp.
det gör vi ej xD
Kenneth
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold
:
6,055.00
#5
Aug 24 2004 09:11am
Jeg har rett og slett ingenting, boten funker dårlig
Lord Delete
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold
:
6,069.82
#6
Aug 24 2004 01:33pm
QUOTE
(Kenneth @ Aug 24 2004, 03:11 PM)
Jeg har rett og slett ingenting, boten funker dårlig
fan vad synd, hittar du inte ett skit eller funkar inte boten ?
Anguished
Member
Posts: 3,161
Joined: Jul 10 2003
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#7
Aug 25 2004 10:24am
Varför köra west när Europe finns?
Kenneth
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold
:
6,055.00
#8
Aug 25 2004 11:29am
Finner mye skit ja.
Lord Delete
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold
:
6,069.82
#9
Aug 25 2004 07:46pm
QUOTE
(Anguished @ Aug 25 2004, 04:24 PM)
Varför köra west när Europe finns?
efter som man kan sälja saker över ebay där, europe är svårare att sälja saker på.
chakkrit
Member
Posts: 599
Joined: Sep 5 2003
Gold
:
0.45
Warn: 50%
#10
Sep 2 2004 11:09am
for noe tull... west er for kjedelig
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact