d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noen Av Dere Som Spiller West? :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold: 6,055.00
Aug 23 2004 01:09pm
Eller er jeg alene? =/
Member
Posts: 405
Joined: May 27 2004
Gold: 0.95
Warn: 10%
Aug 23 2004 02:17pm
nej sq, vil spille sammen med mine venner, har overvejet det, kan da være man prøver derover engang tongue.gif
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold: 6,069.82
Aug 23 2004 02:28pm
jag och oscar ska börja spela west, så om du har lite gratis mf gear så tacker vi inte nej biggrin.gif
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Aug 24 2004 05:01am
Nepp.
det gör vi ej xD
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold: 6,055.00
Aug 24 2004 09:11am
Jeg har rett og slett ingenting, boten funker dårlig tongue.gif
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold: 6,069.82
Aug 24 2004 01:33pm
QUOTE (Kenneth @ Aug 24 2004, 03:11 PM)
Jeg har rett og slett ingenting, boten funker dårlig tongue.gif

fan vad synd, hittar du inte ett skit eller funkar inte boten ?
Member
Posts: 3,161
Joined: Jul 10 2003
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 25 2004 10:24am
Varför köra west när Europe finns?
Member
Posts: 4,118
Joined: Aug 7 2003
Gold: 6,055.00
Aug 25 2004 11:29am
Finner mye skit ja.
Member
Posts: 5,010
Joined: Aug 13 2003
Gold: 6,069.82
Aug 25 2004 07:46pm
QUOTE (Anguished @ Aug 25 2004, 04:24 PM)
Varför köra west när Europe finns?

efter som man kan sälja saker över ebay där, europe är svårare att sälja saker på.
Member
Posts: 599
Joined: Sep 5 2003
Gold: 0.45
Warn: 50%
Sep 2 2004 11:09am
for noe tull... west er for kjedelig
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll