Quote (Buch @ 24 Feb 2012 03:30)
ved det faktisk ikk... har ikk været møj på jsp de sidste par måneder.... men mon ikk det har været noget spam?
Jo det kunne tænkes tror de fleste har gjort det for at få mange posts.
Når vil smutte i seng sov godt...
