d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Den Kære Admin. > ^^
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Dec 9 2011 09:10am


Yderst professionelt at kalde et member "idiot" :)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 9 2011 09:14am
Quote (Kakaomanden @ 9 Dec 2011 16:10)
http://img528.imageshack.us/img528/6858/njaguar.jpg

Yderst professionelt at kalde et member "idiot" :)


Han lukker sikkert tråden om 10 sekunder.
Men Whyred er jo ikke banned mere, Mikkel du ved såvel som jeg, at Njag og alle de andre er fuldstændige ligeglade med andre. Hele måden som dette site er sat op på er forkastelig og det er kun små mavesure, magtliderlige små børn der sidder som JM osv.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 9 2011 09:14am
Har du været banned lige ind til nu? :o
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Dec 9 2011 09:16am
Quote (Sometimes @ Dec 9 2011 05:14pm)
Han lukker sikkert tråden om 10 sekunder.
Men Whyred er jo ikke banned mere, Mikkel du ved såvel som jeg, at Njag og alle de andre er fuldstændige ligeglade med andre. Hele måden som dette site er sat op på er forkastelig og det er kun små mavesure, magtliderlige små børn der sidder som JM osv.

Nej er han ikke, er også PM jeg skrev/fik før han blev unbanned, eller whatever :)
Syntes bare andre danske medlemmer skulle have mulighed for at se, hvilken type det er, som styrer dette site.

Og ja, kan vi hurtigt blive enige om. 100kr på de får ståpik, hver gang de får lov til at smide warn i hovedet en eller anden.
Quote (TheAngel @ Dec 9 2011 05:14pm)
Har du været banned lige ind til nu? :o

Suspenderet, ja :)

This post was edited by Kakaomanden on Dec 9 2011 09:18am
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll