Quote (Sometimes @ Dec 9 2011 05:14pm)
Han lukker sikkert tråden om 10 sekunder.
Men Whyred er jo ikke banned mere, Mikkel du ved såvel som jeg, at Njag og alle de andre er fuldstændige ligeglade med andre. Hele måden som dette site er sat op på er forkastelig og det er kun små mavesure, magtliderlige små børn der sidder som JM osv.
Nej er han ikke, er også PM jeg skrev/fik før han blev unbanned, eller whatever

Syntes bare andre danske medlemmer skulle have mulighed for at se, hvilken type det er, som styrer dette site.
Og ja, kan vi hurtigt blive enige om. 100kr på de får ståpik, hver gang de får lov til at smide warn i hovedet en eller anden.
Quote (TheAngel @ Dec 9 2011 05:14pm)
Har du været banned lige ind til nu?

Suspenderet, ja
This post was edited by Kakaomanden on Dec 9 2011 09:18am