d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18238248258268275001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 05:25am
Quote (JoneZ @ 4 Mar 2011 12:10)
Det er da en dejlig følelse :D ?


nej ! :D
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 4 2011 05:31am
Quote (Charge @ 4 Mar 2011 12:25)
nej ! :D
Er du kommet hjem endnu? :P
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 05:38am
Quote (Aura @ 4 Mar 2011 12:31)
Er du kommet hjem endnu? :P


har været hjemme hele tiden :P
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 05:41am
Godmorgen drenge :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Mar 4 2011 05:46am
Godmorgen folkens.. Fuck nogle grumme tømmermænd jeg har..
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 05:48am
Quote (JelleDK @ Mar 4 2011 01:46pm)
Godmorgen folkens.. Fuck nogle grumme tømmermænd jeg har..


Tegn på en god bytur
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 4 2011 05:49am
Quote (Charge @ 4 Mar 2011 12:38)
har været hjemme hele tiden :P
Jamen så kommer jeg bare nu? :P
Mar 4 2011 05:51am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Mar 4 2011 06:02am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 12:48pm)
Tegn på en god bytur


Tegnet på en god bytur er at jeg ikke sov hos mig selv..
Blev vækket med et kys på kinden og morgenmad på sengen..
Member
Posts: 10,641
Joined: Oct 11 2006
Gold: 60.00
Mar 4 2011 06:03am
Quote (JelleDK @ 4 Mar 2011 14:02)
Tegnet på en god bytur er at jeg ikke sov hos mig selv..
Blev vækket med et kys på kinden og morgenmad på sengen..


Sådan mester. Altid dejligt at komme hjem til mor. :hug:
Go Back To Dansk Topic List
Prev18238248258268275001Next
Closed New Topic New Poll