d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev176777879805001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2010 08:13am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Aura @ 30 Nov 2010 14:30)
Nah der er massere af kloge danskere herover ;)


Ja det er jeg ikke i tvivl om..
Tak korrupte mods for at give mig 1 time suspend for at skrive dumme svensker..
Syntes i ikke lige i burde spænde hjelmen..
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 30 2010 08:30am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 03:13pm)
Ja det er jeg ikke i tvivl om..
Tak korrupte mods for at give mig 1 time suspend for at skrive dumme svensker..
Syntes i ikke lige i burde spænde hjelmen..


tror ikke deres snor er så lang hvad dig angår ^_^
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 08:58am
Mojn hippie :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 30 2010 08:58am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 03:13pm)
Ja det er jeg ikke i tvivl om..
Tak korrupte mods for at give mig 1 time suspend for at skrive dumme svensker..
Syntes i ikke lige i burde spænde hjelmen..


So much corruption!

Oh wait...
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:00am
Hva så folkens B)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Nov 30 2010 09:01am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 03:13pm)
Ja det er jeg ikke i tvivl om..
Tak korrupte mods for at give mig 1 time suspend for at skrive dumme svensker..
Syntes i ikke lige i burde spænde hjelmen..


blev du smidt ud i en time pågrund af det :O!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:03am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 03:13pm)
Ja det er jeg ikke i tvivl om..
Tak korrupte mods for at give mig 1 time suspend for at skrive dumme svensker..
Syntes i ikke lige i burde spænde hjelmen..


For real?
Member
Posts: 83,160
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 30 2010 09:08am
Quote (Provo2100 @ 30 Nov 2010 16:00)
Hva så folkens B)


Jeg chiller bare lidt og så venter jeg på mor kommer hjem med noget mad :D

dig? :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 30 2010 09:18am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 30 2010 02:30pm)
tror ikke deres snor er så lang hvad dig angår ^_^


Ikk' siden iAh ankom :P


Quote (Provo2100 @ Nov 30 2010 03:00pm)
Hva så folkens B)


Chiller, og er irriteret over at min telefon er så langsom! :(
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2010 09:19am
Quote (berens @ 30 Nov 2010 16:01)
blev du smidt ud i en time pågrund af det :O!


Jep, og jeg fik en time ekstra nu for at skrive den post..

Jeg gider ikke Jsp mere i år, det er simpelthen for langt ude med de idiotiske mods..
AFK til Januar..

PS, Aurae, jeg ved hvor du bor,, Watch out ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev176777879805001Next
Closed New Topic New Poll