d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Åbn Diablo 2gange
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Aug 18 2010 10:32am
Skulle der ikke være en lovlig måde at åbne diabloII 2gange ?

nogle der har en guide, kun hvis det er lovligt..
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Aug 18 2010 10:34am
Quote (ZwiX @ 18 Aug 2010 18:32)
Skulle der ikke være en lovlig måde at åbne diabloII 2gange ?

nogle der har en guide, kun hvis det er lovligt..


Tror ikke det er lovligt, kørte engang med et program der kunne gøre det, og blev banned så tror ikke det noget de er glade for :p
Aug 18 2010 10:39am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Aug 18 2010 10:52am
Laptop + Stationær = Gozu! ^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Aug 18 2010 10:58am
Quote (Hustler_franke @ 18 Aug 2010 18:52)
Laptop + Stationær = Gozu! ^^


har ikke lige råd til at bruge 3.000 på en laptop fordi jeg skal spille diablo.

det er sku en ommer
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Aug 18 2010 11:13am
Quote (Hustler_franke @ Aug 18 2010 05:52pm)
Laptop + Stationær = Gozu! ^^


haha :D
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 18 2010 11:50am
jeg bruger selv sandboxie til det, jeg har tit 2 diablo windows åbne :P

This post was edited by pjuske1991 on Aug 18 2010 11:52am
Member
Posts: 4,680
Joined: Oct 4 2005
Gold: 13.37
Aug 18 2010 12:07pm
Sandboxie eller VMware er gode alternativer til 2 computere.
Member
Posts: 8,827
Joined: Oct 26 2008
Gold: 10.00
Aug 18 2010 12:24pm
Der er mange alternativer, bare brug google.
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Aug 18 2010 01:43pm
Sandboxie er lovligt ;)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll