Quote (Juegos @ 27 Feb 2012 01:24)
Haha du har da godt nok heller ikke nogen intelligens hvad jeg kan se i denne topic.
Så bare gå ned med flaget Grunden til jeg skriver er fordi du altid skrive fuldstændige
Lige gyldige ting til mine topic's. Så ville jeg bare lige vise dig hvor dumt det virkelig
ser ud du skriver ikke til mig og jeg skriver ikke til dig.. byebye seje!
Lad dog manden tage diskussionen hvis han vil det, du bidrager med sådan ca. ingenting her. Jeg er heller ikke enig med lulzz særligt langt, men derfor er der ikke nogen grund til at nedgøre ham, koncentrer dig om diskussionen hvis du vil være med.
Ang. tråden:
En ting som jeg finder lidt skidt ved mange konspirationsteorier, er at de ofte, samtidig med at være kontroversielle (selvsagt), har en måde at indtjene penge på. Det er der flere eksempler på ved 9/11 udlykken, og det synes jeg ikke støtter konspirationsteoriernes image.
Tag f.eks. Thierry Meyssans bog 'L'Effroyable imposture', samt David Ray Griffins bog "The New Pearl Harbor: Disturbing Questions About the Bush Administration and 9/11", begge forfattere har tjent styrtende med penge på bogen og efterfølgende ved at turnere rundt og holde foredrag.
Derudover var der også en kvinde som påstod at hun døde i forbindelse med 9/11, hvor hun var i et af tårnene, men siden efter at have mødt Jesus og Gud, var blevet sendt tilbage til jorden for at forkynde deres budskaber, igennem foredrag til klækkelige honorarer.
Udover at det selvfølgelig er en god historie, så mener jeg bare at det er skidt for konspirationernes image generelt, ligesom at det virker efter min mening svækker indicierne, at forskellige teorier om 9/11 sammensætter helt forskellige hændelsesforløb og konkluderer helt forskellige bagmænd mv.
Hvis man kigger på den side du henviser til:
http://pilotsfor911truth.org/ så er der også et par ting som at jeg synes rokker en del ved deres troværdighed.
For det første så er deres indgangsvinkel meget snæver, det er et fåtal af mennesker som forstår hvad de egentlig kommer frem til, fordi det kræver en meget teknisk høj forståelse på et snævert område. Med andre er det, skulle det være tilfældet, (bemærk jeg siger ikke at det er det), er det forholdsvis nemt at argumentere til egen fordel. Derudover er deres argumentation ikke særlig veldokumenteret, den fokuserer mere på det kontroversielle og så har de travlt med at remse op hvor meget insider-viden og eksperter de har på deres "hold".
Hvis man virkelig vil have det fulde udbytte af deres arbejde, så kan man, naturligvis få det, det er nemlig udgivet på 5 separate DVD, som kan købes. Her kommer den tidligt nævnte lukrative indgangsvinkel med ind i billedet. De har altså en masse eksperter osv. til at afdække et kæmpe komplot, men for at blive delagtiggjort i disse banebrydende opdagelser skal man betale. Det ville være mig nært at tro, at hvis endelig evidenserne for at der var tale om et amerikansk/zionistisk/mossad komplot var åbenlyse, så ville vi vide og erkende det. Det virker bare mest til, i hvert fald for mig, at det er gået business i det i stedet for.
På hjemmesiden er deres oversigt ordnet i en fane i højre side, hvor man øverst finder 'Join' altså muligheden for indmeldelse, og det virker meget naturligt. Nu ville jeg regne med at deres mærkesager og beviser ville komme som det vigtigste, men i stedet ligger næstøverst rubrikken DVD's, som er godt synlig, og det er her man kan købe det fulde materiale, uden først at være gået igennem rubrikkerne om det, hvor interessen burde skabes.
Slutteligt vil jeg slutte af med et indlæg, som en kommentar på en mail som en "subscriber" til siden fik, hvilket jeg også synes understøtter de lukrative tanker, som jeg mistænker at være baggrunden for hjemmesiden.
Quote (Phil Jayhan - Administrator @ letsrollforums.com)
These people at Pilotsfor911truth just sent me this email. I am not sure what you think about someone hawking their 9/11 wares as the "perfect gift for Mothers Day" but I can tell you what I thought. Ridiculous. Pathetic. Unsavory. Stupid. Moronic. Asinine. And so far beyond lame it isn't even funny as a joke. I tired watching the video, and couldn't get beyond the 15 minute mark because of the terrible narration and overall poor production quality of the movie. It was completely unbearable to watch or even listen to. But hey, if you want to ruin Mothers day by giving her this "perfect Mothers day gift" feel free...
To be honest this sounds like the sort of thing I would expect from Alex Jones or Mike Rivero. Birds of feather, flock together and all seem to fly the same way...
Just a short note; Don't ruin Mothers Day by bringing her anything related to 9/11 or any of this happy horseshit. Go and spend the day with her, and enjoy your Mother. But for Gods sake, and your Moms too, leave politics and conspiracy at the door and enjoy your family!
Cheers-
Phil
Seriously folks, this DVD could be used as an enhanced interrogation tool for suspected terrorists.
Mailen kan jeg også vedlægge hvis det er. Men jeg synes i hvert fald det er meget dårlige hensigter at lukrere på en tragedie, og kalde det en "gave idé" til mors dag. Føj.