d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Pod_clan Topic
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,435
Joined: Dec 9 2012
Gold: Locked
Dec 14 2012 02:03pm
Quote (Whyred @ Dec 14 2012 08:59pm)
Hvorfor er det så populært for folk i 15-18 års alderen at lege børnehave på internettet? Jeg er oprigtigt forundret nogle gange.

Pod_Clan hvis du har nogle problemer og gerne vil have folks vejledning og eller sympati så skulle du måske tænke over hvordan du kommer du fortæller det, fordi som du kan se er der ikke ret mange herinde der tager den slags seriøst. Hvis du derimod gerne vil have negativ opmærksomhed bør du nok fortsætte i dette spor.

Til jer der griner af ham, tag jer nu for pokker lidt sammen. Gu' er det nedern at udstille sig selv for at få opmærksomhed på den måde, men det er sgu da endnu mere lavt at gøre grin af andre på et internetforum. Overvej hvis det var jer selv det gik ud over. (Jeg ved godt at alle herinde er så seje at det ikke kunne ske, men tænk nu hvis det alligevel var jer selv der stod i en lorte-situation).

Og hvorfor er jeg sådan en nedern nar der gider at skrive det her? Fordi jeg er træt af at se på folk der tror de kan være karl-smart på internettet, og jeg tror egentligt dybest set at det er et udtryk for nogle problemer som man selv ligger og tumler med, måske fordi man selv er blevet hakket på i det virkelige liv, og så "giver bolden videre" på nettet. I så fald, rimelig dårlig moral, og måske noget at overveje at holde op med.

Og i kan eventuelt flame mig i stedet for Pod_clan hvis det er, jeg kan ta' det :)


eneste grund til jeg driller ham er... som jeg tidligere sagde.. han har formuleret sig helt forkert. og det virker som om han bare vil ha opmærksomhed?

Jeg er altid karl smart.. om det er på et forum eller irl.. Behøver ikk være falsk ;)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 14 2012 02:15pm
Quote (CatGoesBoom @ 14 Dec 2012 22:03)
eneste grund til jeg driller ham er... som jeg tidligere sagde.. han har formuleret sig helt forkert. og det virker som om han bare vil ha opmærksomhed?

Jeg er altid karl smart.. om det er på et forum eller irl.. Behøver ikk være falsk ;)


HVOR SKAL VI SLÅS
Member
Posts: 8,435
Joined: Dec 9 2012
Gold: Locked
Dec 14 2012 02:16pm
Quote (Hore_to_the_t @ Dec 14 2012 09:15pm)
HVOR SKAL VI SLÅS


Looool..

Du kan jo starte med at komme til aabenraa. så give et kald der efter?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Dec 14 2012 02:18pm
Quote (CatGoesBoom @ 14 Dec 2012 21:16)
Looool..

Du kan jo starte med at komme til aabenraa. så give et kald der efter?


Hvad hvis du ikke tager telefonen? Så ville det have været et spild at tage hele vejen.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 14 2012 02:20pm
Quote (Hore_to_the_t @ Dec 14 2012 09:15pm)
HVOR SKAL VI SLÅS


er det med eller uden regler ?

:love: :santa:
Member
Posts: 8,435
Joined: Dec 9 2012
Gold: Locked
Dec 14 2012 02:20pm
Quote (ZwiX @ Dec 14 2012 09:18pm)
Hvad hvis du ikke tager telefonen? Så ville det have været et spild at tage hele vejen.


21546261.. du kan jo teste mig :=)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 14 2012 02:21pm
Quote (CatGoesBoom @ Dec 14 2012 09:20pm)
21546261.. du kan jo teste mig :=)


Øv der er optaget

:love: :santa:
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Dec 14 2012 02:22pm
Quote (CatGoesBoom @ Dec 14 2012 09:16pm)
Looool..

Du kan jo starte med at komme til aabenraa. så give et kald der efter?


aabenraa ? haha wtf ? tag dig nu lige sammen lidt før du gør dig selv mere til grin end du allerede er ... ^^
Member
Posts: 8,435
Joined: Dec 9 2012
Gold: Locked
Dec 14 2012 02:23pm
Quote (EnTeK @ Dec 14 2012 09:21pm)
Øv der er optaget

:love:  :santa:


Lool.. Liaar..
Quote (MischaDK @ Dec 14 2012 09:22pm)
aabenraa ? haha wtf ? tag dig nu lige sammen lidt før du gør dig selv mere til grin end du allerede er ... ^^


Haha.. du tror ikk jeg er skide ligeglad med hvad du mener : ) ?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Dec 14 2012 02:24pm
Quote (CatGoesBoom @ Dec 14 2012 09:23pm)
Lool.. Liaar..

Haha.. du tror ikk jeg er skide ligeglad med hvad du mener : ) ?


jo men tror du folk gider tage til aabenraa for sådan en lille knægt som dig fordi vi har været uenige med dig over d2jsp ?

har du ikke nogen postkasser du skal ud og springe ?

This post was edited by MischaDK on Dec 14 2012 02:25pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll