d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 05:24pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 16 2012 06:02pm
Svedig skade Slave, hvad bruger du af våben?
Lækker Polearm!

Er selv lige kommet på Hell.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 06:09pm
Quote (Whyred @ May 17 2012 01:02am)
Svedig skade Slave, hvad bruger du af våben?
Lækker Polearm!

Er selv lige kommet på Hell.


min skade er lidt low på billede... det er uden self buff.
med self buff har jeg næsten 11k :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 17 2012 05:04am
Lille update B)

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 05:47am
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62480624&f=176

tjek lige min offer list.
hvis der er nogen som kan bruge noget kan jeg måske give rabat ( til venner )
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 06:02am


update
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 17 2012 04:50pm
Det går fremad :)
Act 1 Nightmare :)



Og så fik jeg lige en bue da jeg nakkede Diablo :P

Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 17 2012 07:03pm
Quote (eLmasten @ May 17 2012 01:02pm)
http://i47.tinypic.com/2rpqz3t.png

update



Så skal der bare farmes gear eller hvad? ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 07:12pm
Quote (JVL @ May 18 2012 02:03am)
Så skal der bare farmes gear eller hvad? ^^


yeah :p har 16.000 dps nu og 30k+ hp
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 17 2012 07:19pm
Det går rigtig øv :(
AAAL for svag, at være DH, nogen der ved hvad man kan gøre for at overleve noget mere? :(
Bliver nakket for HÅRDT og har kun 13500 life, 12k dmg i hell :/ Det simpelthen..... !
Go Back To Dansk Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll