Quote (Gerner @ Jul 9 2010 02:03am)
du til grin.
haha jeg til grin :D? lad os se hvem der er til grin !! HAHA
[01:17:10] Gerner: Hey
[01:17:15] Torsoh: hey
[01:17:18] Torsoh: du fra jsp?
[01:17:25] Gerner: Yeap
[01:17:27] Gerner: Gerner her
[01:17:29] Torsoh: nice nice
[01:17:39] Gerner: Sup?
[01:17:50] Torsoh: keder lidthva sir du til at snakke`?
[01:18:12] Gerner: Kan ikke nu desværre, resten af min familie ligger og sover, og de skal tidligt op imorgen sry.
[01:18:20] Torsoh: oh okay :/
[01:18:32] Gerner: Men kan vi en anden da

[01:18:41] Torsoh: yeah helt sikkert.
[01:18:47] Gerner: Hva musikstil har du?
[01:19:06] Torsoh: psy trance / house ;D
[01:19:28] Gerner: Hmm, link lige noget af dit top musik

[01:22:55] Torsoh: er det dig som er FlowiZ?
[01:23:03] Gerner: Nope
[01:23:03] Gerner: Gerner
[01:23:08] Torsoh: oh..
[01:23:08] Gerner: Som mit Skype navn
[01:23:15] Torsoh: nej på jsp
[01:23:30] Gerner: Hedder Gerner eller Gernera overalt, så nope.
[01:23:37] Torsoh: nå okay..
[01:23:42] Torsoh: hvor bor du henne i verden :P?
[01:23:59] Torsoh:
http://www.youtube.com/watch?v=uVefPPr69NU&playnext_from=TL&videos=k-R1HSbIm8U[01:24:00] Gerner: Danmark, Stor københavn
[01:24:15] Torsoh:
http://www.youtube.com/watch?v=iDfr-qVhS3U&playnext_from=TL&videos=0eqDnvddkLU[01:24:23] Torsoh: oh nicehar lige talt med en fra kbh
[01:25:05] Gerner: KBH og Stor KBH er ikke det samme

[01:25:22] Torsoh: hvor fanden er stor kbh fra?
[01:25:39] Torsoh: hvor fanden ligger stor kbh*
[01:25:44] Gerner: Stor KBH er de byger som ligger op til KBH

[01:26:03] Torsoh: nå ;D
[01:26:12] Torsoh: kæft jeg er dum endelig

[01:26:16] Torsoh: jeg bor på sjælland
[01:26:20] Gerner:

[01:26:24] Torsoh: faktisk lolland men det hedder det ikke længere.
[01:26:32] Torsoh: hvor gammel er du så?
[01:27:03] Gerner: 16
[01:27:08] Torsoh: os mig
[01:27:12] Gerner:

[01:27:24] Torsoh: kører du så rundt på knallert os eller ;)?
[01:27:39] Gerner: Nej, men har haft det i tankerne i et stykke tid.
[01:27:53] Torsoh: haha okay
[01:27:56] Torsoh: har du webcam?
[01:28:35] Gerner: Nope
[01:28:43] Torsoh: okay.
[01:28:47] Torsoh:
http://www.youtube.com/watch?v=iDfr-qVhS3U&playnext_from=TL&videos=0eqDnvddkLU[01:28:52] Torsoh: det er FEE music !!
[01:28:54] Torsoh: musik*
[01:29:47] Gerner: Skal nok lige høre det.
[01:29:52] Torsoh:

[01:30:14] Gerner: Hvad er dit navn egentligt?
[01:30:25] Torsoh: marc nielsen
[01:30:37] Gerner: Okay.
[01:30:39] Gerner: Anders her.
[01:30:40] Torsoh: dig?
[01:30:42] Torsoh: oh
[01:30:46] Torsoh: anders gerner :P?
[01:30:51] Gerner: Nope
HER FRA BEGYNDER DET :[01:30:57] Torsoh: hvorfor gerner?
[01:31:08] Gerner: Min far hedder bla bla Gerner bla bla
[01:31:18] Torsoh: okay
[01:31:18] Gerner: Synes det lyder specielt.
[01:31:27] Torsoh: specielt ;D? haha
[01:31:49] Torsoh: du syntes sempelhen at gerner lyder specielt ;D?
[01:32:20] Gerner: Hvorfor skulle det ikke være det?
[01:32:38] Gerner: Kan ikke lige se hvorfor du morer dig over det..
[01:32:48] Torsoh: det bar sjovt sådan som du bruger dine ord

[01:33:08] Torsoh: nå fuck det..
[01:33:13] Gerner: Nej
[01:33:18] Torsoh: hvad laver du så Anders?
[01:33:29] Gerner: Hvad mener du med den måde jeg bruger mine ord?
[01:33:36] Torsoh: glem det

[01:33:44] Torsoh: jeg mente det ik..
[01:33:59] Gerner: Bare lige forklar det kort.
[01:34:09] Torsoh: -.-
[01:34:21] Torsoh: kan ikke forklare det
[01:34:49] Torsoh: gerner lyder fedt ikke specielt :S - sådan ville jeg sige det. syntes at ordet "specielt" lyder lidt bøsset men det er vel bare mig ;D
[01:35:30] Gerner: Da sjovt sådan du synes at det lyder bøsset pga. at jeg siger "Specielt".
[01:35:54] Torsoh: glem det nu bare
[01:36:09] Gerner: Må jeg hellere.
[01:37:10] Torsoh: lol selv min ven syntes at det du skrev lød bøsset
[01:37:15] Torsoh: haha sorry men det gjrode det ;D
[01:38:07] Gerner: Sjovt hvordan andre dømmer andre pga. et enkelt ord..
[01:38:20] Torsoh: slap dog af. har da på ingen måde dømt dig
[01:38:26] Gerner: Har du da.
[01:38:44] Torsoh: nej. syntes bare du flipper fuldt stændig ud over at jeg sagde det lød lidt gay
[01:38:53] Torsoh: jeg tror da på INGEN måde at du er bøsse
<- ej, okay jeg løg måske lige lidt.. ( SKAL IKKE SKE IGEN )[01:39:02] Gerner: Når du siger at mit ordvalg lyder bøsset, så må det da være fordi at du synes jeg virker bøsset.. ellers ville du ikke havde sagt det.
[01:39:17] Gerner: Fordi du ikke skal fyre sådan noget nonsen af.
[01:39:31] Torsoh: [01:32] Torsoh: det bar sjovt sådan som du bruger dine ordnå fuck det..
[01:39:43] Torsoh: sagde jeg : Dit ordvalg er bøsset.
[01:39:50] Torsoh: nej det tror jeg ikkeglem det okay?
[01:39:59] Gerner: Næh.
[01:40:07] Torsoh: -.-
[01:40:12] Torsoh: okay skal vi stadig diskutere det??
[01:40:21] Gerner: If you like.
[01:40:37] Gerner: Har intet imod at diskutere, kan faktisk godt lide det.
[01:40:45] Gerner: Så kan man få tiden til at gå.
[01:40:58] Torsoh: haha helt sikkert[01:41:19] Torsoh: jamen sig noget mere "bøsset" som vi kan diskutere så[01:41:29] Gerner: Hold dog kæft.
[01:41:51] Torsoh: var det ikke dig som ville diskutere?
[01:41:55] Gerner: Hvad med at du bruger hjernen næste gang du begynder en sætning..
[01:42:56] Torsoh: haha chill bro
[01:43:05] Gerner: Næh.
[01:43:24] Gerner: tager ikke imod en kommando desværre.
[01:43:36] Torsoh: [01:42] Torsoh:
[01:39:17] Gerner: Fordi du ikke skal fyre sådan noget nonsen af.
[01:43:41] Torsoh: nonsen?
[01:43:45] Torsoh: haha endnu et bøsset ord
[01:44:20] Gerner: fandem sjovt sådan du dømmer ord på.
[01:44:41] Torsoh: fandem? endnu et
[01:44:47] Torsoh: så vi oppe på 3. ;D
[01:45:03] Gerner: Skulle jeg måske være lidt mere ligesom dig og skrive ...sådan noget lort af..
[01:45:11] Torsoh: go for it !!
[01:45:24] Gerner: Haha, fordi jeg glemte et bogstab?
[01:45:26] Gerner: v*
[01:45:41] Torsoh: nonsen, fandem, specielt bogstab
[01:46:14] Gerner: Jamen, du da en sjov gut, det må jeg sige dig.
[01:46:15] Torsoh: 4
[01:46:32] Torsoh: tak for det man, du er dog trosalt lidt stenern må jeg sige ;/
[01:46:36] Gerner: Og dine ven er da også en super topdollar fyr.
[01:46:45] Torsoh: trosalt - det sku sådan det skal staves !!
[01:47:00] Gerner: Trosalt? tro-salt? ehh?
[01:47:07] Gerner: Lyder homo.
[01:47:14] Torsoh: HAHHA Super topdollar fyr!?
[01:47:28] Torsoh: trodsalt? er det sådan:D? - se jeg flipper ikke så meget ud som dig
[01:47:45] Gerner: Du kan ikke forstå eronien i det jeg skriver?
[01:47:52] Gerner: hold kæft du er smart.
[01:48:05] Torsoh: jo tak
[01:48:24] Gerner: Ja klap dig selv på skulderen og kald dig Peter!
[01:48:45] Torsoh: nonsen, fandem, specielt, bogstab, Super topdollar fyr, Klap dig selv på skylderen og kald dig peter,
[01:48:53] Torsoh: 6 ind til videre KEEP GOING !! ;D
[01:49:02] Gerner: SKal jeg tilmelde dig den nye episode af Morten og Peter?
[01:49:30] Torsoh: nonsen, fandem, specielt, bogstab, Super topdollar fyr, Klap dig selv på skylderen og kald dig peter, SKal jeg tilmelde dig den nye episode af Morten og Peter?
[01:49:35] Torsoh: KEEP GOING MAN !! UR ALLMOST THERE
[01:50:06] Torsoh: nonsen, fandem, specielt, bogstab, Super topdollar fyr, Klap dig selv på skylderen og kald dig peter, SKal jeg tilmelde dig den nye episode af Morten og Peter?, Hey hva så brainy?,
[01:50:09] Torsoh: 8
[01:50:12] Torsoh: KOM NU MAN DU KAN JO GODT !!
[01:50:37] Gerner: Ka hvad?
[01:50:46] Torsoh: nonsen, fandem, specielt, bogstab, Super topdollar fyr, Klap dig selv på skylderen og kald dig peter, SKal jeg tilmelde dig den nye episode af Morten og Peter?, Hey hva så brainy?, Ka hvad ?
[01:51:26] Gerner: Måske jeg skulle tage et picture af vores samtale, så kan de andre på D2jsp se hvor stor en idiot du er?
[01:51:54] Torsoh: haha det ville være mega nice
[01:51:55] Torsoh: nonsen, fandem, specielt, bogstab, Super topdollar fyr, Klap dig selv på skylderen og kald dig peter, SKal jeg tilmelde dig den nye episode af Morten og Peter?, Hey hva så brainy?, Ka hvad ? måske blive toiletrenser når du bliver stor!!, TOP DOLLAR!!
[01:52:00] Torsoh: så vi oppe på hmm 10??
[01:53:20] Torsoh: ej du ved godt det er for sjov ikke m8 :)?
[01:53:28] Torsoh: ps hvorfor har du 20% warn?
[01:53:35] Gerner: Fordi jeg har mine meninger
[01:53:48] Torsoh: er det derfor du får warn?
[01:54:25] Gerner: Ja..
[01:54:28] Gerner: Problem?
[01:54:47] Torsoh: hvorfor skulle jeg dog have et problem i det :). kan forstå at nogle moderators har pga du får warn
[01:55:29] Gerner: Er ligeglad med warn.. det er pixels nothing else..
[01:55:41] Gerner: Ligesom Fgs.. pixels..
[01:56:06] Torsoh: øhh oaky
[01:56:10] Torsoh: okay
[01:56:22] Torsoh: du ved godt du kan få dem væk ikke :)?
[01:56:35] Gerner: Din ven har noget han vil give dig.
[01:56:48] Torsoh: hvad vil min ven give mig?
[01:57:05] Gerner: Spørg ham.
[01:57:18] Torsoh: han sagde han ville stikke den ind i din mor.
[01:57:21] Gerner: Han virker ivrig til at give dig det.
[01:57:33] Torsoh: tror det er din mor han vil ha..
[01:57:55] Gerner: Tror det er dig han vil havde to be honest.
[01:58:05] Torsoh: havde?
[01:58:08] Torsoh: han vil havde?
[01:58:11] Torsoh: what?
[01:59:34] Torsoh: tror hvis det var mig han ville ha havde han ikke rodet rundt med din mor i aften :S
[01:59:52] Gerner: Lær dog dansk idiot..
[02:00:17] Torsoh: Han vil havde?
[02:00:31] Torsoh: vil er i første person nutid og havde er tredje person datid
[02:00:43] Gerner: Dine sætninger lyder af lort..
[02:00:50] Torsoh: jo tak[02:00:53] Gerner: Stadig AF LORT.
[02:00:56] Torsoh: dine lyder bøsset
[02:02:18] Gerner: Super, din ven har lige confirmed at du er homo.
[02:02:21] Gerner: Ses.
[02:02:25] Torsoh: cool
[02:02:28] Torsoh: ses m8 !!
This post was edited by slothynator on Jul 8 2010 06:27pm