d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Reset Team
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 22 2010 02:13pm
Jeg har tænkt mig at starte en char op, i den nye ladder..
Men da det ikke er alle, som kan spille 24/7. Så vil jeg lave et team, for folk, som ikke kan spille hele natten..

Jeg satser ikke på, at vi bliver de første hos baal på hell, men vi skal nok komme dertil..

Hvad i bør skrive i jeres post, hvis i er intra er:
Hvad tid i kan spille fra og til.
Hvad char/build du vil spille. (kom med flere muligheder, da alle ikke kan være den samme.)
Hvordan du synes drop skal fordeles.

Hvis du synes mere skal nævnes så skriv det.


Her er mine svar, på spørgsmåle..

- Jeg kan spille fra ca 17 - 23.30.
- Kan spille smiter, zealer, summoner (necro). Hvis det er en helt fjerde der mangler i sidste ende, kan jeg spille den.
- Hvis ingen kan bruge droppet, sælges det og deles ud. Hvis der er en som kan bruge det, får personen den. Hvis flere kan bruge det, får svageste person det.

Kom med jeres..
Member
Posts: 83,099
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Sep 22 2010 02:18pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 22 2010 02:21pm
Quote (One @ Sep 22 2010 10:18pm)


Har set den Jonas, men lagde mærke til, at der var flere, som ikke kunne spille til særlig sent..
Så valgte at oprette et team mere, for folk, som skal tidligt op eller arbejder om natten og derfor ikke kan spille til efter midnat.. :)
Har også selv postet i det topic ;)
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Sep 23 2010 07:10am
Super idé!
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 24 2010 04:03am
slet ingen ?
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Sep 24 2010 05:08am
Quote (JelleDK @ 24 Sep 2010 12:03)
slet ingen ?


jo jo jo ;) rolig rolig.
jeg er på ca. hveranden dag fra 12:00 - røven sover xD
spiller gerne alle slags char ^^ men tror jeg vil hoppe på en, java eller bow. det sådan lidt det samme jo :P
du har fat i en point med drop. hørt hørt.

er det endelig random tid at reset bliver eller er det midnat fra d. 27 - 28?
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Sep 24 2010 06:07am
Det kunne da være sjovt. Jeg er frisk
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 24 2010 10:40am
Quote (alexaccount @ Sep 24 2010 01:08pm)
jo jo jo ;) rolig rolig.
jeg er på ca. hveranden dag fra 12:00 - røven sover xD
spiller gerne alle slags char ^^ men tror jeg vil hoppe på en, java eller bow. det sådan lidt det samme jo :P
du har fat i en point med drop. hørt hørt.

er det endelig random tid at reset bliver eller er det midnat fra d. 27 - 28?


Det siges at være den 28. omkring kl 18.. Men tror 24 timer før reset sker, så kommer der en helt præcis tid op..
Så det kommer an på, om det er en god starter bue eller spyd der kommer eller ?

Quote (HansDenSvans @ Sep 24 2010 02:07pm)
Det kunne da være sjovt. Jeg er frisk


Skriv hvad for en char du vil være, så notere jeg det..
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Sep 24 2010 11:11am
Quote (JelleDK @ 24 Sep 2010 17:40)
Det siges at være den 28. omkring kl 18.. Men tror 24 timer før reset sker, så kommer der en helt præcis tid op..
Så det kommer an på, om det er en god starter bue eller spyd der kommer eller ?



Skriv hvad for en char du  vil være, så notere jeg det..


Fb sorc tror jeg
Member
Posts: 591
Joined: Apr 26 2009
Gold: 290.00
Sep 25 2010 12:03pm
Hvis jeg havde tid til at spille mere end et par timer hver anden uge kunne det være fedt :) Tænker lidt på at lave en trapsin og måske en lightsorc hvis ik infy bliver alt for dyr efter reset :S

Men jeg vil da gerne være med så meget jeg nu kan

Mvh Lars
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll