Idag 2010-07-20 ska jag börja träna på gymm.... så tog ett litet foto för att se hur jag ser ut idag och hur jag kommer att se ut om några månader... Mitt mål är att få rutor på magen och få lite finare form än i dagsläget lol
Min hälsena har jag problem med så springa går inte, får gå promenader istället, ska försöka träna 4ggr per vecka och träna kondis 2-3 ggr i veckan för att jag ska må bra...
Här kommer en pic på hur jag ser ut idag ^^

Ska uppdatera denna hela tiden.