d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > General Chat > User Blogs > Gymmdagboken!
Add Reply New Topic
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Jul 20 2010 05:44am
Idag 2010-07-20 ska jag börja träna på gymm.... så tog ett litet foto för att se hur jag ser ut idag och hur jag kommer att se ut om några månader... Mitt mål är att få rutor på magen och få lite finare form än i dagsläget lol

Min hälsena har jag problem med så springa går inte, får gå promenader istället, ska försöka träna 4ggr per vecka och träna kondis 2-3 ggr i veckan för att jag ska må bra...

Här kommer en pic på hur jag ser ut idag ^^




Ska uppdatera denna hela tiden.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 29 2010 08:21am
hur gåre för dig? ;) ska börja träna jag me
Go Back To User Blogs Topic List
Add Reply New Topic