Ik weet dat er een hoop deze vraag niet eerlijk zulle beantwoorden maar probeer wel gewoon zo eerlijk mogelijk te doen. Dat is wel zo leuk!
Ook ben ik benieuwd naar je eerste zoen. Vaak zijn dat wel grappige verhalen, haha.
Ikke: Ik heb met 13 of 14 meisjes gezoend. Weet het niet zeker, want ik had blijkbaar een keer gezoend met iemand toen ik erg aangeschoten was. Ik kan mezelf er niks meer van herinneren maar een hoop zeggen dat ik het heb gedaan. Maar ach, zo lelijk was ze ook weer niet.
Mijn eerste zoen ging als volgt: Ik was 11 of 12, volgens mij in de zomervakantie tussen groep 7 en 8. We waren met een groepje van 8 jongens/meisjes uit me klas ergens aan het ''hangen''. We hadden het zo over zoenen. Toen zei een meisje: 'Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het is.' Ik zo: 'Ja, ik ook wel.' Dus iedereen ons opfokken om te gaan zoenen. Nou, dat deden we dan. Na 5 seconde zei ik: 'Gadver dit is echt niet lekker!' Dat meisje zei: 'Tis apart, maar wel lekker.' Dus de weg terug naar huis heb ik de hele tijd lopen spugen

Haha, de eerste keer als je zoent gaat je mond ook kloppen daarna. Tenminste dat had ik

Nu jullie.
This post was edited by Doggy-Style on Feb 27 2007 07:03am