d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Flaffie Verkacht.
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 16 2007 10:27am
Quote (Krantenbericht)
De hond die anderhalve week terug door een 17-jarige jongen genaamd Eduard  werd verkracht, is overleden aan z'n verwondingen. Nu de hond overleden is zijn de beschuldigingen tegen de tiener verzwaard. Naast deze daad is Eduard ook beschuldigd van het verkrachten van twee kleine meisjes van het D2jsp forum, de afdeling 'dutch'.

JWT  zegt: "Ik heb tijden niet kunnen eten of slapen, iedere morgen denk ik: 'waar is Flaffie?', maar zij is er niet meer." Het kleine hondenhok van de 6 maanden oude Flaffie is nu leeg. JWT zegt dat haar hond stierf ten gevolge van interne bloedingen welke door de verkrachting waren veroorzaakt. "Het onderzoek wees uit dat zij bloed in haar urine had en interne bloedingen."

JWT zegt dat zij en MilkAndCookies het hele gebeuren niet zouden hebben geloofd als zij het niet met eigen ogen zouden hebben gezien: "Toen wij thuiskwamen en vanaf het parkeerdek gehijg hoorden, zagen wij Eduard in de tuin seksuele activiteiten uitvoeren met de hond, zoals een man met een vrouw zou kunnen doen". JWT zegt dat Flaffie na de aanval niet meer wilde eten of spelen: "Flaffie kon zelfs niet meer zitten omdat haar achterwerk zo opgezwolle was".

R.I.P. FLAFFIE, JE ZAL ALTIJD IN M'N HART BLIJVEN.

Mijn persoonlijk gedichtje naar Flaffie:
Het is nog niet zolang geleden,
Dat mijn hondje Flaffie is overleden.
Zij was net 6 maanden oud,
Ik kan haar niet missen, voor geen goud
Toen ik op mijn kamer zat was het met Flaffie gedaan.
Zij is nu voorgoed naar de hemel gegaan.
Ik heb lang gehuild van verdriet en van gemis,
Nu mijn lieve Flaffie er niet meer is.
Als ik haar mis kijk ik naar haat foto die op mijn kamer staat,
Als het daarboven nu maar goed met haar gaat...

This post was edited by JWT on Dec 16 2007 10:29am
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll