Quote (A2K @ 5 Jun 2015 08:17)
Jos huolestuttaa, kandee tutkituttaa. Joskus kannattaa käydä luukulla painostamassa. Kyselemäs vähän et mikä meisseli.
Itelläkin oli muutama juttu mitä piti painostaa ku ei mikään menny eteenpäin. Sit alko tapahtuun.
ite kans laihtunu paljon ja väsy aina, mut en mee testeihin, koska uskon et oon ihan kunnos. Valtaosa oireista itellä puuttuu kuiteskin. Oon tosin vuorotöissä, liikun nykyään paljon enemmän. Joten ne oireet selittyy jo silläkin.
Quote (TR0LLFACE @ 5 Jun 2015 08:19)
Voin olla väärässä, mutta 2. tyypin diabeetekseen ei kuulu äkillistä laihtumista ( en tosin oo kaikkia oireita lukenu mistään listasta ), vaan lähinnä janon tunne ja vaikka ei juo ni kusettaa ja sitte jos kusi on normaalia " vaahtoavaa " viel kaikelisäks. Tollane hurja laihtumine, vaikka söis normaalisti, viittais ehk enemmä johokii suolisto / elimistö bakteeriin mikä ei myöskään oo hyvä asia.
Tämä mun laihtuminen ei ole ollu ns äkillinen vaan Lihakset rupes katoon tuossa viime kesänä ja siitä asti on pikkuhiljaa kadonnu koko kropasta,
kylkiluissa ei ole enää mitään jälellä ja selkäki alkaa olemaan jo loppu. Nää kaikki jutut pistää niin masentaan etten enää jaksa hakea edes apua kun tiedän etten sitä hirveellä kinuamisella saa. Mutta näihin tutkimuksiin voisin mennä jos vaan tuon ajan saan.
Meinaa olla hankala nukkua kyljellään ku makaan luiden päällä ja tuntuu ettei saa happea ku kaikki luut painuu kasaan ku ei ole mitään tukemassa niitä
Huom tämä on täysin tosi jota en liiottele, jäljellä ei sis ole enää yhtään mitään muutako luut ja nahka
This post was edited by Speedparts on Jun 4 2015 11:39pm