Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 03:19pm)
en oo elintarvikkeita, mut pitkään jo kelannu, että kävis vähän tutkimassa kauppojen roskiksia, onkohan nykyään aikalailla lukittuja.
aikalailla juu, monilla kaupoilla myös puristimet (lidl, sittarit, yms isommat ketjut)
mut pienemmät kaupat siwat k marketit yms joko kehnosti lukittu tai ei ollenkaan.
käyn lähikaupoilla, laihuli ku oon nii mahun aitojen alta jos tuuppaan roskista vähä sinne sisäänpäin ja pääsee apajille
vielä en oo lihaa scorennu mut pullaa, leipää yms kivaa =)