d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:14am
onko kukkaa käyny dyykkaamas ikinä?
villiä keskustelua asiasta
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 06:19am
en oo elintarvikkeita, mut pitkään jo kelannu, että kävis vähän tutkimassa kauppojen roskiksia, onkohan nykyään aikalailla lukittuja.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:22am
Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 03:19pm)
en oo elintarvikkeita, mut pitkään jo kelannu, että kävis vähän tutkimassa kauppojen roskiksia, onkohan nykyään aikalailla lukittuja.


aikalailla juu, monilla kaupoilla myös puristimet (lidl, sittarit, yms isommat ketjut)
mut pienemmät kaupat siwat k marketit yms joko kehnosti lukittu tai ei ollenkaan.

käyn lähikaupoilla, laihuli ku oon nii mahun aitojen alta jos tuuppaan roskista vähä sinne sisäänpäin ja pääsee apajille

vielä en oo lihaa scorennu mut pullaa, leipää yms kivaa =)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 06:26am
eikös ainakin ruottissa myös laita myrkkyjä päälle.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:29am
Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 03:26pm)
eikös ainakin ruottissa myös laita myrkkyjä päälle.


taitaa olla kuumotteluja vaa, vois olla aika sairasta hommaa jos toi on totta ruottisa tahi suomessa
paketti pitää kattoa et on ehyt, myrkyt/öpöt ja sun muu kuumottelu ei pääse sisälle
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:29am
ainoastaan romuttamolla. mut sitä ei varmaan kutsuta dyykkaukseks. :p
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 06:39am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 15:29)
ainoastaan romuttamolla. mut sitä ei varmaan kutsuta dyykkaukseks. :p


This 8D tuol auto- romuttamo / purkaamo kasoist löytyy iha jees varaosii ( ehjiä kaikenlisäks ) vanhoihi kärryihi :P
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 31 2012 06:44am
parit pölykapselit käyny hakemassa. kukkaa en oo viel harmikseni löytäny :(
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:46am
Quote (soppamies @ 31 Aug 2012 15:39)
This 8D tuol auto- romuttamo / purkaamo kasoist löytyy iha jees varaosii ( ehjiä kaikenlisäks ) vanhoihi kärryihi :P


niinpä. :P ja halpaakin monesti
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:48am
jonki verra, kaikkea ne heittääki menemää
Go Back To Suomi Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll