d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Path Of Exile
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2012 07:14pm
Pelaako kukaan täällä kyseistä peliä?
Ite oon nyt jonku aikaa hakannu ja pitää kyl sanoa et paras MMORPG vähään aikaan.

Kyseinen peli on tällä hetkellä viellä closed beta vaiheessa, mutta beta keytä saa hyvällä tuurilla ku rekisteröi www.pathofexile.com sivulla.
Siellä jaetaan tiuhaan tahtiin automaattisesti noita keytä. Taino oikeestaan sun account aktivoidaan jos se valitaan.

Pari screenshottia:




Gameplay video:



Peli on ilmainen ja open beta alkaa kyllä pian.


www.pathofexile.com

This post was edited by Wondrous on Jan 31 2012 07:18pm
Member
Posts: 52
Joined: Jan 29 2012
Gold: 0.00
Jan 31 2012 07:18pm
pystyks hommaa mulle beta keyn?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 31 2012 07:19pm
voishan ihan kokeiltava

mut d2 riittää näiltä erin :thumbsup:

btw tuleeks tuo varsinainen versio/peli olee sit ilmanen vai?

This post was edited by Affii on Jan 31 2012 07:21pm
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2012 07:22pm
Quote (Bentol @ 1 Feb 2012 03:18)
pystyks hommaa mulle beta keyn?


Eipä oo ylimäärästä :(
Käy täältä kyselemässä: http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=160

Quote (Affii @ 1 Feb 2012 03:19)
voishan ihan kokeiltava

mut d2 riittää näiltä erin  :thumbsup:

btw tuleeks tuo varsinainen versio/peli  olee sit ilmanen vai?


Näin oon ainaki ite kuullut.
Kuulemma ne aikoo pyytää pikkusen rahaa ainoastaa pienistä "mukavuus" featureista kuten isommasta stashista jne

This post was edited by Wondrous on Jan 31 2012 07:23pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 31 2012 07:33pm
tuolla luolassa alkaa olla jo vähä sellasta meininkiä niinku PITÄS diablossaki olla mut ei ole
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Feb 1 2012 07:19am
kopioita tulee jatkuvalla syötöllä. paskaa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 1 2012 07:32am
Quote (Rocko @ 1 Feb 2012 15:19)
kopioita tulee jatkuvalla syötöllä. paskaa.


THIS
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 08:01am
Quote (Rocko @ 1 Feb 2012 15:19)
kopioita tulee jatkuvalla syötöllä. paskaa.


Ainut mitä PoE:ssa ja diablossa on yhteistä on teema.
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Feb 1 2012 09:02am
Montakohan vuotta menee että tonne saa ton beta keyn.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 1 2012 09:17am
mä en oikeesti tiiä vieläkään mistä mmorpg on lyhenne.

:(
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll