d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
1237Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Aug 20 2011 06:24pm
Voin myös paljastaa, etta se olin mina jonka ansiosta Mikkou sai 10% (vaikka en ees r3p0rt). B)

Mulla taitaa olla myos charat aiti_unkuri ja syopa jollai acolla. :rofl:

Pitakaa hauskaa, nortit! B)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 20 2011 06:51pm
taas yks huomiohuora vähemmän
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 20 2011 07:11pm
toivottavasti lupaus pitää. ja piä hauskaa @ RL
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Aug 20 2011 08:09pm
Voi kun menisitkin.

Muute, eikö oo aika laimeeta matkia toisia? Siä oot säälittävä.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 21 2011 12:56am
Saisit jo painua sinne mistä tulitkin
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2011 01:59am
oke
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2011 02:53am
Se on ihme että porukka mukamas lopettaa d2jspeen käytön vaikka näin ei tule tapahtumaan :)
Member
Posts: 4,585
Joined: Apr 23 2008
Gold: 3,102.00
Aug 21 2011 02:55am
Oikeesti, oothan tosissasi? BILEEEEEEEEEEEEEEEEET
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 21 2011 04:07am
en jää kyllä kaipaamaan.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2011 04:12am
Quote (rumpali @ 21 Aug 2011 10:07)
en jää kyllä kaipaamaan.


Oho rumpali menny mun ohi posteissa :O
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Closed New Topic New Poll