Quote (pristine @ 20 May 2011 01:20)
tollane sörsseli on aivan sairaan hyvää jos eka paistaa ne jauhelihat ruskiaks
sitte heittää iha vitusti sekkaan tota texmex pirkka ketsuppia ja vettä ja antaa niitte kiehua siinä
sitte sekkään vitusti chilimaustetta, currya, valkosipulia, sipulia ja lopuks vaa mixaa ne yhtee
sssslurps eipä ookkaa tullu tehtyä tota pitkää aikaa
joo se salaisuus on ruskistaa kunnolla ja sit kans että antaa sillai vettyy ja tasaantuu.