d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
12328Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 19 2011 02:48pm
mun makaroonisörsseli



noit mausteita ja sit kermaa ja kananmunaa.


This post was edited by TradeShop on May 19 2011 02:54pm
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
May 19 2011 02:56pm
Quote (TradeShop @ May 19 2011 11:48pm)
mun makaroonisörsseli
http://imageshack.us/m/709/778/img1245q.jpg


noit mausteita ja sit kermaa ja kananmunaa.
http://imageshack.us/m/848/9868/img1247cx.jpg/IMG]


hehheh hyvän näköstä

e: selvennetään vielä, että itse en tollasta suuhuni laittais

This post was edited by SeppoTaalasmaa on May 19 2011 03:01pm
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
May 19 2011 02:59pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 19 2011 04:17pm
:DDD
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
May 19 2011 04:20pm
tollane sörsseli on aivan sairaan hyvää jos eka paistaa ne jauhelihat ruskiaks
sitte heittää iha vitusti sekkaan tota texmex pirkka ketsuppia ja vettä ja antaa niitte kiehua siinä
sitte sekkään vitusti chilimaustetta, currya, valkosipulia, sipulia ja lopuks vaa mixaa ne yhtee
sssslurps eipä ookkaa tullu tehtyä tota pitkää aikaa
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
May 19 2011 04:34pm
tänää tuli just tehtyy iha perus makaroonilaatikko :P

paitsi että laitoin hiuka chilii ja valkosibalia.. mut muute iha normi loota
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 19 2011 04:50pm
Quote (pristine @ 20 May 2011 01:20)
tollane sörsseli on aivan sairaan hyvää jos eka paistaa ne jauhelihat ruskiaks
sitte heittää iha vitusti sekkaan tota texmex pirkka ketsuppia ja vettä ja antaa niitte kiehua siinä
sitte sekkään vitusti chilimaustetta, currya, valkosipulia, sipulia ja lopuks vaa mixaa ne yhtee
sssslurps eipä ookkaa tullu tehtyä tota pitkää aikaa


joo se salaisuus on ruskistaa kunnolla ja sit kans että antaa sillai vettyy ja tasaantuu.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 20 2011 04:36am
Ainut oikee tapa syödä makaroonii - pari lusikallista voita messii, ja puol purkkii tonnikalaa lautasellista kohde
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 20 2011 04:39am
Yhden iloisen baari-illan jälkeen selvittiin sit kaverin kämpille, nälkä iski ja subway oli mennyt jo kiinni.
Makaroonia (keitetty ofc jnejne) + Voita + Aromisuola + Grillausmauste + PAKETTI MEETWURSTIA + Ketsuppia
Se oli NIIIIIIIIIIN herkullista.
Omn :drool:
Member
Posts: 3,223
Joined: Jan 27 2008
Gold: 1,110.00
May 20 2011 05:47am
Quote (OjjiLol @ May 20 2011 10:36am)
Ainut oikee tapa syödä makaroonii - pari lusikallista voita messii, ja puol purkkii tonnikalaa lautasellista kohde


puol purkkia tonnikalaa ei kyl riitä :P
Go Back To Suomi Topic List
12328Next
Add Reply New Topic New Poll