d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
12314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 04:59pm
Lupa Evätty! Et voi Lisätä Vastausta Viestiin Joka ei Ole Saanut Yhtään
Vastausta 3 Kuukauteen.


Tällainen tuli, kun yritin vastata aiheesta jo olemassa olevaan viestiketjuun. :angry:
Typerää, että keskustelupalstalla noudatetaan kaupantekofoorumeiden sääntöjä, mutta minkäs teet, kun samaa koodia..

Mennäänpä silti itse asiaan. Diablo 1 oli huippu nettipeli, kunnes hakkerit raiskasi sen pilalle ja näin ollen kukaan selväjärkinen ihminen ei enää pelaa tätä spektaakkelia. Kuka muistaa, kuinka siistiä oli käpötellä townissa kypärä kainalossa kitaramusiikin tahdittamana? Mahtavuutta.
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Apr 5 2011 05:04pm
:hail:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 5 2011 05:13pm
Emt, olin vähän hunningoilla noina aikoina, ei paljo tietokoneet inspannu, jälkeenpäin oon hieman pelaillu mut... lodii tuli nopeesti ikävä, mahtava peli varmaan kuitenkin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 5 2011 05:17pm
täyttä mahtavuutta
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 5 2011 05:19pm
Viel mukavempaa oli avata Catacombs mestas random huoneen ovi ja kuolla suoraan siihe Acid Beast spammiin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 5 2011 05:20pm
Quote (malbaz @ 6 Apr 2011 02:19)
Viel mukavempaa oli avata Catacombs mestas random huoneen ovi ja kuolla suoraan siihe Acid Beast spammiin.


softit kuolee siihe. ei mennä sinne kurkkimaa pitää olla varuillaa. on muute viheliäisiä ne
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 05:20pm
Hahmot oli

Warrior
Sorceror
Rogue

that's it. Tosin yhdessä Limited edition -lisäosassa tuli munkkikin mukaan (Monk) mutta tätä ei pystyny hyödyntämään nettipelissä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 5 2011 05:21pm
Quote (Rantsu @ 6 Apr 2011 02:20)
Hahmot oli

Warrior
Sorceror
Rogue

that's it. Tosin yhdessä Limited edition -lisäosassa tuli munkkikin mukaan (Monk) mutta tätä ei pystyny hyödyntämään nettipelissä.


hellfire lisäosa jossa ei ollu samaa kunnon meininkiä
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 05:32pm
Quote (malbaz @ 6 Apr 2011 01:19)
Viel mukavempaa oli avata Catacombs mestas random huoneen ovi ja kuolla suoraan siihe Acid Beast spammiin.


Ja kun kuoli, ei jäänyt mitään kerättävää ruumista, vaan kaikki sun kamat lensi pitkit pitäjiä :o

HARDCORE -meininki.



Quote (Rzi @ 6 Apr 2011 01:21)
hellfire lisäosa jossa ei ollu samaa kunnon meininkiä


Siitä meikäläinen ei muista paljoakaan. Jotain pommeja siinä pamahteli ja oli joku uusi, sekavan näköinen luola. Ja Monk.

ei kuitenkaan Mork! :o
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 05:41pm
Kylän asukkaat tuli melko tutuiksi, kun ei ollut kuin se yksi Town.. LODissa niitä on viisi.

Se juoppo oli hauska. Turha, mutta hauska. Sössötti niin liioitellusti, että iski välillä myötähäpeän tunne. :unsure:
Go Back To Suomi Topic List
12314Next
Add Reply New Topic New Poll