pitsaa tein tossa tunti sitten.
kuiva hiivapussi - veteen ja vehnäjauhoja muutama desi, ripaus suolaa + sokeria - loraus oliiviöljyä extra neitseellistä
Savukinkku pussi, pepperonia, punainen paprika, sipuli, emmental juustoraastetta, paseerattu tomaattimurska + tomaattipyre purkki.. +mausteita.
-sipulin paistelin kovalla lämmöllä ja sit jälkilämpöön lisäsin kinkut ja siihen suolaa ja chili kastiketta (nagamorris toimii kans)
-parit taikina pohjat levitettyäni uuni 200 asteelle ja rypsiöljytty pohjat uuniin hetkeksi.....
-tomaattikastikkeen (pyre + murska + mausteita) pohjille ja siihen sit sipulikinkku seos. jne jne.. jaksa kirjoitella.
itselle sydämmellinen pitsa täyteet on jauheliha, sipuli, maissilastut ja taco-maustepussi.