d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Parhaat Karaoke Biisit TÄnne
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 20 2010 02:58pm
JA VOIKO JOKU LINKATA TÄMÄN TÄNNE? :D

http://www.youtube.com/watch?v=Eq2PQm6FqVY
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 20 2010 02:59pm
Quote (KUF @ Dec 20 2010 11:58pm)
JA VOIKO JOKU LINKATA TÄMÄN TÄNNE? :D

http://www.youtube.com/watch?v=Eq2PQm6FqVY


Et pelaa enää d2 mitä teet tääl
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 20 2010 03:00pm
Quote (tinblo @ 20 Dec 2010 22:59)
Et pelaa enää d2 mitä teet tääl


VARMAAN KUULUU SULLE
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2010 03:01pm
junttien hommaa
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Dec 20 2010 03:01pm
En harrasta B)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 20 2010 03:02pm
Quote (Otho- @ 20 Dec 2010 23:01)
En harrasta B)


NO EN KYL MINÄKÄÄ....AATTELI VAA KATTOO ET KETÄ PEHMEE TÄÄL HARRASTAIS SITÄ
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Dec 20 2010 04:08pm


THIS OFC :D
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 20 2010 04:15pm
sis aivan uskomatonta paskaa
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Dec 20 2010 04:20pm
Quote (Speedparts @ 21 Dec 2010 00:15)
sis aivan uskomatonta paskaa


MELKEE YHTÄ HYVII KU SUN RIIMIT oDDDDDDDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 21 2010 03:44am
Quote (Speedparts @ 21 Dec 2010 00:15)
sis aivan uskomatonta paskaa


OEPTKLAA KRIJOTATA....

PYSY KEHARI POISSA MUN THREADEIST NII KAUA KUNNES OPETTELET TYPEE
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll