Quote (Pinkku @ 4 Jul 2010 23:59)
nostin tuollase reilu parisataakilose blue marliinin mun mato-ongella tos yks päivä
kamera vaa sattu jäämää himaa
Ja sitte sä heräsit ja päästit kissan pihalle!
Topikkiin: Ei oo tullu käytyä kalas tänä kesänä viel, Saa nähä koska sitä kerkiää