d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
12325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jul 4 2010 02:42pm
Eli tanne kuvia, kertomuksia(elkaa huijatko kalavaleilla) kaloista/kalaressuista.



3.5kg



5.1kg

KALAT TULIVAT HUMALJARVELTA, KIRKKONUMMELTA!

PIENIA SILAKOITA, MUT SILTI!

This post was edited by Otho- on Jul 4 2010 02:43pm
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 4 2010 02:45pm
Joo!
Ens viikolla kaverin mökille kalaan, ja kuvia sinteistä tulee kyl.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 4 2010 02:46pm
Valkoinen hauki vei vasemman jalkani ollessani lapsi. Olen koko elämäni jahdannut sitä, käyden eeppisiä taisteluita myrskyävällä lammella sitä vastaan.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 4 2010 02:52pm
täällä kuopiossa on sellainen pikku lampi tuolla puijolla, siellä kuhnii muutama ihan isokin kala

muutaman kaverin kanssa sieltä saatu jotaan sinttejä, yks sellanen ~8-9kg tuli rantaankin mutta haavittomina ei saatu ylös.. harmitti hieman
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jul 4 2010 02:59pm
nostin tuollase reilu parisataakilose blue marliinin mun mato-ongella tos yks päivä
kamera vaa sattu jäämää himaa
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Jul 4 2010 03:00pm
Quote (Pinkku @ 4 Jul 2010 23:59)
nostin tuollase reilu parisataakilose blue marliinin mun mato-ongella tos yks päivä
kamera vaa sattu jäämää himaa


Ja sitte sä heräsit ja päästit kissan pihalle!

Topikkiin: Ei oo tullu käytyä kalas tänä kesänä viel, Saa nähä koska sitä kerkiää
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 4 2010 03:02pm
Quote (Pinkku @ 4 Jul 2010 23:59)
nostin tuollase reilu parisataakilose blue marliinin mun mato-ongella tos yks päivä
kamera vaa sattu jäämää himaa


"... and then i became, the prince of bel-air" ?
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Jul 4 2010 03:17pm
Quote (Pavise @ 5 Jul 2010 00:02)
"... and then i became, the prince of bel-air" ?


: D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 4 2010 03:26pm
kalat on tyhmiä

kalastus on tyhmää
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 4 2010 03:58pm
PItäis hommaa pelit ja vehkeet , vene ensin , sit naiset eiQ kalat.
Go Back To Suomi Topic List
12325Next
Add Reply New Topic New Poll