d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
123121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 30 2010 01:25pm
Täällä voi sitte kutsua ihmisiä niihin duel peleihin, 1on1s, 2on2s, tvts yms.

Tässä vähän sääntöjä:




Tosta oleellisesti muuttunu säännöt nytten nonladderiin siirtyessä:

Saa precastaa
Pelit pelataan Hell vaikeustasolla
Oakit yms saa castaa hotosta, esim hammu nece yms voi käyttää nyt oakia.
LT on sallittu exilestä, draculs yms.

EDIT: Ei kauheesti turhaa spammia.

This post was edited by XylitOL on Mar 30 2010 01:28pm
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 30 2010 01:32pm
Jos nyt pilkkua nussitaan Suomi-osiolla niin vois ehkä olla -Talk english _only_ tilalla ehkä suomi?

Mut joo hyvä että tuli nää nl säännötkin nyt tietoon, ei ollut mulle kerrottu aijemmin tälläsistä ja en löytänyt mistään.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 30 2010 01:33pm
Sosolla ei oakkia.
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 30 2010 01:35pm
Quote (Give @ 30 Mar 2010 22:32)
Jos nyt pilkkua nussitaan Suomi-osiolla niin vois ehkä olla -Talk english _only_ tilalla ehkä suomi?

Mut joo hyvä että tuli nää nl säännötkin nyt tietoon, ei ollut mulle kerrottu aijemmin tälläsistä ja en löytänyt mistään.



juu tottakai

Quote (SaimOz @ 30 Mar 2010 22:33)
Sosolla ei oakkia.


"hammu nece yms" mutta hyvä kun tarkensit. :)
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 30 2010 01:36pm
Quote (XylitOL @ 30 Mar 2010 22:35)
juu tottakai



"hammu nece yms" mutta hyvä kun tarkensit. :)


"Oakit yms saa castaa hotosta, esim hammu nece yms voi käyttää nyt oakia."

Selvensin, että sorceressilla ei saa.

Quote (Kasvitatti @ 30 Mar 2010 22:37)
Paskaa ~~


Älä tee sitä, edittaa viestistäsi järkevä tai pala helvetissä.

This post was edited by SaimOz on Mar 30 2010 01:38pm
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Mar 30 2010 01:37pm
Paskaa ~~
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Mar 30 2010 01:49pm
otettiin tos pari duelia mxo:n kans, ei vittu se sit rupes juoksemaa ku meteor shower putos ja heitin slowit. Vähä ehk laimeeta 90 lvl cm:l jotai 40lvl strideriä vastaa mut iha sama
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 30 2010 01:53pm
Quote (hartwall @ 30 Mar 2010 22:49)
otettiin tos pari duelia mxo:n kans, ei vittu se sit rupes juoksemaa ku meteor shower putos ja heitin slowit. Vähä ehk laimeeta 90 lvl cm:l jotai 40lvl strideriä vastaa mut iha sama


Hei haloo! Tää topic koskee vaan Diablo II: Lord of Destruction dueleita!
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Mar 30 2010 02:11pm
Quote (SaimOz @ 30 Mar 2010 21:53)
Hei haloo! Tää topic koskee vaan Diablo II: Lord of Destruction dueleita!


eighs classic muka saa :O
Member
Posts: 15,636
Joined: Jul 25 2006
Gold: 800.00
Mar 30 2010 02:12pm
Quote (XylitOL @ 30 Mar 2010 21:25)
[U]
Tosta oleellisesti muuttunu säännöt nytten nonladderiin siirtyessä:

Saa precastaa
Pelit pelataan Hell vaikeustasolla
Oakit yms saa castaa hotosta, esim hammu nece yms voi käyttää nyt oakia.
LT on sallittu exilestä, draculs yms.

EDIT: Ei kauheesti turhaa spammia.


No poistetaan sitten samalla abs + res stack rajotukset

ja sallitaan charget tietty.


repesin pahasti näille op deul spawni säännöille.

oDDDdd

Quote (Kasvitatti @ 30 Mar 2010 21:37)
Paskaa ~~


luonnollisesti toisena.

This post was edited by kameli on Mar 30 2010 02:15pm
Go Back To Suomi Topic List
123121Next
Add Reply New Topic New Poll