Quote (XylitOL @ 30 Mar 2010 21:25)
[U]
Tosta oleellisesti muuttunu säännöt nytten nonladderiin siirtyessä:
Saa precastaa
Pelit pelataan Hell vaikeustasolla
Oakit yms saa castaa hotosta, esim hammu nece yms voi käyttää nyt oakia.
LT on sallittu exilestä, draculs yms.
EDIT: Ei kauheesti turhaa spammia.
No poistetaan sitten samalla abs + res stack rajotukset
ja sallitaan charget tietty.
repesin pahasti näille op deul spawni säännöille.
oDDDdd
Quote (Kasvitatti @ 30 Mar 2010 21:37)
Paskaa ~~
luonnollisesti toisena.
This post was edited by kameli on Mar 30 2010 02:15pm