d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > "topic Per Nuuska" > Vitu Pellet
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 5 2010 07:25pm
888888888888888888888888888888888888888888D "eli tänne keskustelua nuuskasta ja niiden ominaisuuksistA" fitu ku hjoon 88888888D
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:27pm
Krhm

Hei, olen Aleksi

Käytän nuuskaa, mieluiten Ettania, se tuntuu kotoisalta huulessani, samalla kuin teen muita asioita, mnulla o muovine paskatykki, maxanu 50cent.
näillä mennään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 5 2010 07:27pm
-_-
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 5 2010 07:28pm
Joskus generalia tornin toin, käytin kaksi ja myin loput kymmenen.


En hajonnu.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:28pm
Quote (Rzi @ Mar 6 2010 04:27am)
-_-


älä ny hermoa ;s
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:29pm
Quote (Give @ Mar 6 2010 04:28am)
Joskus generalia tornin toin, käytin kaksi ja myin loput kymmenen.


En hajonnu.


hei poika

torni -> 10kiekkoa
otit ite 2

10 - 2 -> 8

eli myit 8, etkä 10 :bonk:
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 5 2010 07:31pm
Quote (Give @ 6 Mar 2010 03:28)
Joskus generalia tornin toin, käytin kaksi ja myin loput kymmenen.


En hajonnu.


gz faiöl , vitu pelle

btw ; ggeneral o paskaa
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 5 2010 07:36pm
Quote (Jolli1 @ 6 Mar 2010 03:31)
gz faiöl , vitu pelle

btw ; ggeneral o paskaa


Joooo tajusin ittekki vasta XD

general oli ihan makiaa, kaverilla oli joskus rödä lackettia sitä maistoin, en niin tykännyt.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:37pm
Quote (Give @ Mar 6 2010 04:36am)
Joooo tajusin ittekki vasta XD

general oli ihan makiaa, kaverilla oli joskus rödä lackettia sitä maistoin, en niin tykännyt.


ei sitä maiseteta

sditä pidetää vaa huuless,a ei sitä mtn vitu syödä
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Mar 5 2010 07:37pm
en laita paskaa huuleeni saadakseni jonkin sortin nautintoa
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll