Quote (Antichrist- @ Fri, 18 Sep 2009, 06:58)
Täällä voi kertoa asioita nukkumisesta. Siitä kun meinaa alottaa sen, on juuri lopettanu sen tai jotain muuta mielenkiintosta aiheesta.
Ite meinaan mennä nukkumaan nyt tai ainakin kohta.
Nukkuminen on kivaa. Heräsin 20 minaattia sitten.