d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Helvetti
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 27 2012 05:28am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (A2K @ May 27 2012 01:34pm)
Ensinnäki: sul o topic title violation. Kirosana nimittäin.
Toiseks: sen ei periaattees oo pakko lähettää niit takas. Kullat on sun omal vastuul.
Kolmanneks: sä voit pyytää junior modia pyytämään takas niit mutta sen enempää nekään ei voi tehä.
Neljänneks: voit tehä siit S/A topicin S/A alueelle, mutta todennäköisesti ei saa lukkoja, vaikka on joku siitä kyllä lukot saanut. Riippuu tapauksesta ja todistusaineistosta.


suksippas nyt vittuun täältä
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 27 2012 05:34am
mahtaa vituttaa
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 27 2012 06:06am
mä oon lähettäny aina 95% takas, pitäny 5-10% selvittelykuluina koska yleensä Behe on ollut näitten yllärien takana

vissiin saanu jo ~2k fg (bruttoa) behen vuoksi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 27 2012 06:55am
Quote (Artus @ 27 May 2012 15:06)
mä oon lähettäny aina 95% takas, pitäny 5-10% selvittelykuluina koska yleensä Behe on ollut näitten yllärien takana

vissiin saanu jo ~2k fg (bruttoa) behen vuoksi


:rofl:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 27 2012 06:57am
jos nyt opettelisit käyttään edes d2jsp ennenkun pelaat

Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 27 2012 07:02am
Quote (A2K @ 27 May 2012 13:34)
Ensinnäki: sul o topic title violation. Kirosana nimittäin.
Toiseks: sen ei periaattees oo pakko lähettää niit takas. Kullat on sun omal vastuul.
Kolmanneks: sä voit pyytää junior modia pyytämään takas niit mutta sen enempää nekään ei voi tehä.
Neljänneks: voit tehä siit S/A topicin S/A alueelle, mutta todennäköisesti ei saa lukkoja, vaikka on joku siitä kyllä lukot saanut. Riippuu tapauksesta ja todistusaineistosta.

8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ei hyvää päivää....

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 27 2012 07:17am
Quote (Rzi @ May 27 2012 01:05pm)
täällä liikkuu lapsia ja uskovaisia


nii'in, mutta kai ne myös topikien sisällä liikkuu, siksi hämmentää myös
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 27 2012 10:38am
Quote (Artus @ 27 May 2012 12:06)
mä oon lähettäny aina 95% takas, pitäny 5-10% selvittelykuluina koska yleensä Behe on ollut näitten yllärien takana

vissiin saanu jo ~2k fg (bruttoa) behen vuoksi


oleppa hyvä <3
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 27 2012 10:51am
Ei oo ollu vielä online se jätkä kelle lähetin :fume:
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
May 27 2012 10:54am
ite en ainakaa antas takasi rahoja
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll