
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.
Quote (A2K @ May 27 2012 01:34pm)
Ensinnäki: sul o topic title violation. Kirosana nimittäin.
Toiseks: sen ei periaattees oo pakko lähettää niit takas. Kullat on sun omal vastuul.
Kolmanneks: sä voit pyytää junior modia pyytämään takas niit mutta sen enempää nekään ei voi tehä.
Neljänneks: voit tehä siit S/A topicin S/A alueelle, mutta todennäköisesti ei saa lukkoja, vaikka on joku siitä kyllä lukot saanut. Riippuu tapauksesta ja todistusaineistosta.
suksippas nyt vittuun täältä