☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev
1
3
4
5
6
7
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 13759
Replies: 735
Track Topic
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#41
Apr 4 2011 04:12pm
Quote (Rantsu @ 5 Apr 2011 01:10)
Inglourious Basterds
http://www.imdb.com/title/tt0361748/
ei helvetti täähän mun piti käydä kattoo mut unohin
kiitti rantsu, nyt muistan tuonki leffan nimen
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#42
Apr 4 2011 04:18pm
Quote (Paroni @ 5 Apr 2011 00:12)
ei helvetti täähän mun piti käydä kattoo mut unohin
kiitti rantsu, nyt muistan tuonki leffan nimen
Ilo on minun puolellani. Tarantinoa parhaimmillaan ja unohdinkin tämän mustan huumorin listalta.
4lc0h0lic
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold
:
0.00
#43
Apr 4 2011 04:40pm
cell 211
http://www.imdb.com/title/tt1242422/
oli aika jänskä pätkä jakso helpost kattoo loppuu ja parasta leffas oli ehkä sen loppu, ku se ei oo mikää vitun happy ending 8/10
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#44
Apr 4 2011 05:21pm
Miksiköhän ne tekee jo nytten Spidermanin uudestaan?
The Amazing Spider-Man
(2012)
http://www.imdb.com/title/tt0948470/
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#45
Apr 5 2011 06:06am
Hmmm pitäs kyl pitkäst aikaa tsekata Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#46
Apr 5 2011 10:11am
Quote (theprinceofsmooth @ 5 Apr 2011 14:06)
Hmmm pitäs kyl pitkäst aikaa tsekata Lock, Stock and Two Smoking Barrels
englantilaista kakkaa
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#47
Apr 5 2011 07:09pm
Commando
on tiukkaa tavaraa.
Arska kantaa olallaan tukkia kuin styroksia ja katkaisee rautaiset ketjutkin paljain käsin, vaikka ei ole edes yliluonnollinen superhero. Mahtavuutta. Erittäin nautittava elokuva ja kunnon nostalgia-pläjäys, ainakin meikäläiselle.
http://www.imdb.com/title/tt0088944/
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#48
Apr 5 2011 07:18pm
Tyypin nimi on muuten Matrix
http://www.youtube.com/watch?v=pPhISgw3I2w
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#49
Apr 5 2011 07:35pm
En muistanutkaan, että kesällä 2010 perustin ketjun todella rankoille elokuville. Voitte hakea sieltä ideoita tähän ketjuun:
Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=46135743
Itse ketjuun ei voi vastata, sillä sen viimeisestä viestistä on aikaa yli 3 kk.
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#50
Apr 6 2011 01:25pm
Quote (Rantsu @ 4 Apr 2011 23:57)
Kutcherista kyllä pidät tämän elokuvan jälkeen:
Perhosvaikutus
(2004)
http://www.imdb.com/title/tt0289879/
aattelin muinoin
ostaa
kyseisen elokuvan, mutta jäi sitten sille tielle. pitäs kait
ostaa
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact