Quote (Ankeli @ 15 Mar 2011 01:31)
Onx tuossa sitten ihan "looginen" (Ratkottavissa) loppu vai kiteytyykö katsojan tulkinnan varaisesti ?
e: Vituttaa sellaset et seuraat 1,5h Tarkkana sit lopussa odottaa joQ Mind fuck et tulkitse ite.
Kaiken
oleellisen voi ratkaista, mutta elokuvassa on myös semmoisia asioita mitä ei selitetä tai jätetään katsojalle itselle mietittäväksi.
Kuten jo sanoin, elokuvaa ei ole helppo katsoa, vaan siinä on paljon
ymmärrettävää.
Aikamatkailu ei ole ihan helpoin aihe, varsinkaan kun elokuvan tekijä ei ole tehnyt siitä mitään "simplified" versiota, mikä olisi helpompi ymmärtää.
En usko, että leffasta saa mitenkään kaikkea irti ensimmäisellä kerralla ellei ole savantti.