d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev115161718Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 5 2011 05:03pm
Quote (Jokuman @ 5 Mar 2011 22:58)
Two and a half men on kyl paras sarja ikinä ameriikoista :O


kieltämättä tämä on hupaisa ohjelma, tulee useesti repeiltyä
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 6 2011 11:32am
ehdotelkaas trillereitä, aikamatkustusta sun muut yämmöst
Banned
Posts: 244
Joined: Feb 9 2011
Gold: 0.00
Mar 6 2011 11:35am
Quote (med0 @ Mar 6 2011 05:32pm)
ehdotelkaas trillereitä, aikamatkustusta sun muut yämmöst


paluu tulevaisuuteen
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Mar 6 2011 01:07pm
Its Kind of a Funny Story 2010 - http://www.imdb.com/title/tt0804497/
Suhteellisen hellyyttävä olo tuli tätä katsoessa. Joskaan vähäänkään kiinnostaa "miten nuoret viettävät aikaansa mielisairaalassa" -aihe kiinnostaa suosittelen katsomaan tosin vähämmän dramaattista se on :)

Jackass 3D - http://www.imdb.com/title/tt1116184/
vittu mitä paskaa.. kyllästyttää nämä vaikka pari hyvää juttua olikin

The Resident 2011 - http://www.imdb.com/title/tt1334102/
ei oikeastaan kiinnostanut enään kun tajusi että mies yrittää raiskata tai jotain tuolle naiselle muistelisin et skippasin puolleffaa kun ajatus moisesta hieman kuvottaa.

The Next Three Days 2010 - http://www.imdb.com/title/tt1458175/
oli ihan ok leffa noinkin, vaikkakin samalla juonen perällä olevia tullut tänä vuonna kaksi - kolme hollywoodista
sitten samalla juonella tähystetty jossa sisar rupeaa pelastaa syytöntä? veljeänsä vankilasta ei kiinnostanut pätkän vertaakaan
ehkä sitten Russell Crowe:n takia halusin katsoa tämän :/

Tangled 2010 - http://www.imdb.com/title/tt0398286/
mielen keventyäkseen päätin katsoa tämmöisen, mutta huomaa et kohderyhmänä on teini-ikäiset ja sen alle.. muuten ehkä voisin suositella hyvinkin jos samoja vitsejä uudelleen ja uudelleen käytetty tai sitten rasittavat laulukohtauksista ollenkaan pidä

Skyline - http://www.imdb.com/title/tt1564585/
vittu mitä paskaa.. itselle tuli ensimmäisenä mieleen tom cruisen maailmojen sota, mutta b-luokan näyttelijöillä tähdittämä
eihän tätä voi lämpimikseen suositella ellei sitten "star trek" scifi fani

Green Hornet - http://www.imdb.com/title/tt0990407/
olihan tämä ihan perus mättöä, vaikkakin 'tv-sarjasta uudelleen tehty?' elokuva aiheinen, mutta joo suosittelen katsomaan jos et ole tutustunut aijemmin tv-sarjoihin muuten aika suppea kokonaisuus tämä, mutta joo.. (open for thoughts?)

Get Low - http://www.imdb.com/title/tt1194263/
aika mielenkiintoinen osaltaan, vaikkakin itse pohdin Lucas Black suoritusta elokuvasta kun jotenkin tuntuu että hän ottaa samanroolin aina vastaan

Fringe s03e11-15 (16 tuli eilen/tänään eli vissiin pitää katsoa)
jotenkin taas pitkästä aikaa katson ihan mielellään näitä.. juoni kehittyy jotenkin kaiken paskan keskellä

Supernatural s06e12-16
sama oikeestaaan tänkin kansa kun fringen kuitenkin jotkut samat sijaiskäsikirjoittajat..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Mar 6 2011 01:10pm
Sátántangó
http://www.imdb.com/title/tt0111341/

Kävin eilen kattelemassa teatterissa, kesto 7h15min.
Onhan tämä yksi hienoimmista elokuvista. Törkeän tyylikkäitä 'kamera-ajoja' fantastisen näköisellä kuvalla, onnistuneella rakenteella ja kiinnostavalla sisällöllä.
Banned
Posts: 244
Joined: Feb 9 2011
Gold: 0.00
Mar 6 2011 01:45pm
twilight ja es <3
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 14 2011 04:14pm
Quote (BebebBurns @ 6 Mar 2011 22:10)
Sátántangó
http://www.imdb.com/title/tt0111341/

Kävin eilen kattelemassa teatterissa, kesto 7h15min.
Onhan tämä yksi hienoimmista elokuvista. Törkeän tyylikkäitä 'kamera-ajoja' fantastisen näköisellä kuvalla, onnistuneella rakenteella ja kiinnostavalla sisällöllä.


Puutuko perse?


http://www.imdb.com/title/tt0390384/

Tuo tuli viimeksi katsottua. Uskomaton pläjäys joka täytyy katsoa vielä varmaan pariin kertaan lähiaikoina.
Ei todellakaan mitään kevyttä katsottavaa.

This post was edited by Saimoz on Mar 14 2011 04:14pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Mar 14 2011 04:17pm
Quote (Saimoz @ Mar 15 2011 12:14am)
Puutuko perse?


http://www.imdb.com/title/tt0390384/

Tuo tuli viimeksi katsottua. Uskomaton pläjäys joka täytyy katsoa vielä varmaan pariin kertaan lähiaikoina.
Ei todellakaan mitään kevyttä katsottavaa.


Ei puutunut yhtään, ei läheskään mitään pisimpiä kattelussessioita.

Aloitin joskus tuon katselun, mutta päädyin siihen tulokseen, että tarvitsee enkkusubit katsoakseen, taisi olla aksenttia.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 14 2011 04:25pm
Quote (BebebBurns @ 15 Mar 2011 01:17)
Ei puutunut yhtään, ei läheskään mitään pisimpiä kattelussessioita.

Aloitin joskus tuon katselun, mutta päädyin siihen tulokseen, että tarvitsee enkkusubit katsoakseen, taisi olla aksenttia.


Tuolla meinaat Primeriä?

Mutta kyllä, leffaa ei kannata ainakaan suomisubeilla katsoa. Tuohon leffaan pitää oikeasti käyttää aikaa ja miettiä jos siitä meinaa jotain saada irti.
Hauskaahan on myös se, että se on tehty ~7000$ budjetilla.
Elokuvahan kertoo siis aikamatkustuksen tahattomasta keksimisestä ja vaatii katsojalta jonkinmoista älliä päähän tajutakseen mitä tapahtuu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Mar 14 2011 04:29pm
Quote (Saimoz @ Mar 15 2011 12:25am)
Tuolla meinaat Primeriä?

Mutta kyllä, leffaa ei kannata ainakaan suomisubeilla katsoa. Tuohon leffaan pitää oikeasti käyttää aikaa ja miettiä jos siitä meinaa jotain saada irti.
Hauskaahan on myös se, että se on tehty ~7000$ budjetilla.
Elokuvahan kertoo siis aikamatkustuksen tahattomasta keksimisestä ja vaatii katsojalta jonkinmoista älliä päähän tajutakseen mitä tapahtuu.


Juu ja juu, näin olen kuullut
Go Back To Suomi Topic List
Prev115161718Next
Closed New Topic New Poll