d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 14 2011 07:37pm
The Resident

http://www.imdb.com/title/tt1334102/

Hilary Swank
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee

Ohjaajana Antti Jokinen

Mikäs helvetin elokuva tämä on :wacko:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 14 2011 08:01pm
Quote (BebebBurns @ 15 Feb 2011 03:37)
The Resident

http://www.imdb.com/title/tt1334102/

Hilary Swank 
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee

Ohjaajana Antti Jokinen

Mikäs helvetin elokuva tämä on  :wacko:


samaa ihmettelin. paska se on kuitenki
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 15 2011 01:17am
TuhkimoTarina on kaikki mitä tarvii :)

This post was edited by nakkipipo on Feb 15 2011 01:20am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Feb 15 2011 03:22pm
Quote (BebebBurns @ 15 Feb 2011 04:37)
The Resident

http://www.imdb.com/title/tt1334102/

Hilary Swank 
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee

Ohjaajana Antti Jokinen

Mikäs helvetin elokuva tämä on  :wacko:


yeh mulla ollut koneella jo viikon ainakin kyseinen leffa kykenyt viel katsomaan
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 18 2011 05:25pm
Vredens dag AKA Day of Wrath [1943] 9-/10

Oli huikean hyvä :drool:
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Feb 18 2011 05:46pm
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 18 2011 06:21pm
Quote (Mikk0 @ 19 Feb 2011 01:46)
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään


ai mikä?
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Feb 18 2011 06:21pm
Quote (Rzi @ 19 Feb 2011 02:21)
ai mikä?


niin...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 18 2011 06:23pm
Quote (Mikk0 @ Feb 19 2011 01:46am)
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään


Tiedän, mutta en ole jaksanut katsoa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 18 2011 06:52pm
katoin vihdoinki kaverin kaa Inception. 4/5 tähtee. vittu oli kyl helmee siin leffan puolivälis ku alko oivaltaan enemmän. loppuu kohte kuitenki vähä latistu, ei paska lopetus silti.
karseet lefffakeskustelut jatku viel baarissaki tän tiimoilta :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll